اخبار فرش ماشینی

تقدیر انجمن صنایع نساجی ایران از آقای غلامرضا بهبهانی به عنوان پیشکسوت نمونه صنایع نساجی و پوشاک کشور

 

تقدیر انجمن صنایع نساجی ایران از آقای غلامرضا بهبهانی به عنوان پیشکسوت نمونه صنایع نساجی و پوشاک کشور

 

انجمن صنایع نساجی ایران در پنجاه و دومین مجمع عادی عمومی سالیانه خود از آقای غلامرضا بهبهانی به عنوان پیشکسوت نمونه صنایع نساجی و پوشاک کشور تقدیر کرد.

نامبرده که از سال ۱۳۴۶ فعالیت تولیدی خود را با بکارگیری ماشین‌آلات ساده کشبافی آغاز نمود، موفق شد در سال ۱۳۵۰ خط تولید خود را به فعالیت‌های بافت، رنگرزی، تکمیل، چاپ، برش و دوخت گسترش داده و از سال ۱۳۶۲ محصولات خود را صادر نماید. در حال حاضر ایشان مدیریت و سرپرستی ۲ واحد تولیدی مخمل پاسارد و مینیاتور را برعهده دارد که تولیدکننده انوع پارچه کشباف و البسه بچه گانه، زنانه و البسه ورزشی بوده و محصولات آن به کشورهای آلمان، روسیه، هلند، مجارستان و امارات متحده عربی صادر می‌گردد.

از افتخارات وی می‌توان به مواردی همچون موفقیت در طراحی و ساخت ماشین‌ لباس رنگ‌کنی در داخل کشور، همکاری در ساخت ماشین تاب بازکنی پارچه پس از رنگرزی، مشارکت در ساخت ماشین برش پارچه گردباف پس از رنگرزی و با فشار هوا، نظارت بر اجرای موفقیت‌آمیز پروژه ساخت اولین ماشین چاپ روتاری در ایران، تولید پارچه روکش صندلی خودرو با ماشین آلات گردباف برای اولین بار در کشور و همچنین انتخاب به عنوان کارآفرین برتر از سوی وزارت صنایع اشاره کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×