اخبار فرش ماشینی

تفاهم نامه ایجاد یک هزار شغل توسط کارخانه نساجی کویر سمنان امضا شد‎

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

در بازدید “عباس رهی” استاندار‎ ‎سمنان از کارخانه نساجی کویر سمنان تفاهم نامه ایجاد اشتغال یک هزار نفر در این‎ ‎واحد ظرف یک سال و نیم آینده به امضا رسید‎.
‎استاندار سمنان یکشنبه شب در پایان این بازدید به خبرنگاران گفت: بر اساس این تفاهم‎ ‎نامه که به امضای سازمان صنایع و معادن و مدیر عامل این کارخانه رسید مقرر شد ۷۰۰‏‎ ‎شغل در سال ۸۹ و ۳۰۰ شغل دیگر تا پایان شهریور سال آینده در این واحد ایجاد شود‎.
‎وی گفت: با ایجاد این تعداد شغل، شمار شاغلین در این کارخانه به یک هزار و ۵۰۰‏‎ ‎نفر افزایش می یابد‎.
‎استاندار سمنان به تعهد تامین ۲۰ میلیون بورو ارز توسط‎ ‎بانک صنعت و معدن برای ایجاد طرح توسعه این واحد اشاره کرد و اظهار داشت: مقرر شد‎ ‎برای خرید و واردات دستگاه های خطوط جدید این واحد، ۲۰ میلیون یورو ارز نیز در‎ ‎اختیار این کارخانه قرار گیرد‎.

‎رهی، واحد نساجی کویر را از واحدهای خوب، بزرگ و‎ ‎دارای نظم مناسب در تولید خواند و افزود: این واحد موجب غرور ملی است و از توان‎ ‎بالا و تکنولوژی پیشرفته ای برخوردار است‎.
‎وی گفت: در این تفاهم نامه همچنین‎ ‎تامین ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح مهر پیش بینی و مقرر شد خواسته های این واحد در‎ ‎بخش های مختلف اعم از تسهیلات ارزی، ریالی، زمین و آب که مطابق با مقررات و قوانین‎ ‎و قابل قبول باشد، تامین شود و در مقابل مسوولان این واحد نیز خواسته های استان‏‎ ‎برای ایجاد اشتغال پایدار را محقق کنند‎.
‎کارخانه نساجی کویر سمنان دارای ظرفیت‎ ‎اسمی سالانه تولید سه هزار و ۵۰۰ تن نخ پنبه، یک هزار تن انواع نخ از پنبه و یک‎ ‎هزار تن الیاف مصنوعی است و هم اکنون از هر نوع محصول، روزانه حدود بیست تن تولید‎ ‎دارد‎.
‎استاندار سمنان در این بازدید که از سوی جمعی مدیران دستگاه های اجرایی و‎ ‎صنعتی همراهی می شد، از خطوط تولید، نوع تولیدات، آزمایشگاه ها و دیگر بخش های این‎ ‎واحد بزرگ بازدید کرد و از نزدیک با مسایل، مشکلات و موفقیت های این واحد آشنا شد‎. ‎

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×