اخبار نساجی

تفاهمنامه همکاری پستی بین ایران و عراق امضا شد

 

تفاهمنامه همکاری پستی بین ایران و عراق امضا شد

با وزیر ارتباطات ایران و عراق، یادداشت تفاهم همکاری با موضوعات پستی بین شرکت پست ایران و شرکت پست و مخابرات عراق به امضا رسید.

به گزارش بی باک به نقل از فارس، مراسم امضای تفاهم نامه میان شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و اداره پست و پس انداز عراق امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و وزیر ارتباطات عراق برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این یادداشت تفاهم همکاری که در خصوص موضوعات پستی به امضا رسید، بر همکاری پستی توافق شد.

بنابراین گزارش، این تفاهم دارای ۱۰ ماده است که بررسی ترانزیت هوایی مرسولات عراق به کشورهای آسیایی و اروپایی از طریق ایران، بررسی اجرای پروژه‌‌های توسعه پستی نظیر سیستم کد پستی، سیستم پیگیری و دریابی مرسولات داخلی در عراق و تهیه زیرساخت شبکه و مرکز داده برای پست عراق از  جمله مواد این یادداشت تفاهم است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین از دیگر مفاد این تفاهم می توان به اعزام تیم کارشناسی از سوی ایران به عراق برای بررسی و امکان سنجی نیازهای آموزشی پست عراق و چاپ تمبر مشترک ایران و عراق با موضوع رسول اکرم (ص) اشاره کرد.

موافقت برای برقراری سرویس EMS بین ادارات پستی دو کشور و برگزاری نشست ۳ جانبه در کشور عراق بنا به دعوت پست عراق از دیگر موضوعات مورد موافقت تفاهم است.

این یادداشت در تاریخ بیستم دی ماه ۱۳۹۰ هجری شمسی در تهران امضا شد.

این یادداشت از سوی محمد حسن کرباسیان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پست ایران و عبدالمجید عبدالحمید البیائی معاون مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت پست و مخابرات عراق امضا شده است.

به گزارش بی باک به نقل از فارس، هیئت عراق پس از امضای این تفاهم، امشب تهران را ترک خواهند کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×