اخبار نساجی

تغییر شیوه پیش فروش سکه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تغییر شیوه پیش فروش سکه

مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی از تغییر شیوه پیش فروش سکه و راه‌اندازی سامانه اینترنتی خبرداد و گفت: با ورود ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار قطع سکه جدید به بازار از ۲۹ فروردین ماه، بازار سکه اشباع و سفته بازی کمرنگ می‌شود.

به گزارش افکارنیوز، عباس کمره ای در گفتگو با مهر با اعلام اینکه پیش فروش سکه های بانک مرکزی به زودی اینترنتی خواهد شد، گفت: با راه‌اندازی سایت و نرم افزار مربوطه دیگر مراجعه حضوری برای پیش خرید سکه از بین خواهد رفت.

مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی با بیان اینکه بخش فناوری های بانک مرکزی نرم افزار مربوط به پیش فروش سکه را اجرایی خواهد کرد، عنوان کرد: با راه اندازی سامانه، برنامه دور جدید پیش فروش سکه و چگونگی آن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی اعلام کرد: فعلا بانک مرکزی فروش سکه را از طریق بانک کارگشایی پیگیری می کند و از چند روز آینده حراج سکه از سوی این بانک آغاز خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این مقام مسئول در بانک مرکزی از آغاز عرضه سکه های پیش فروش شده از تاریخ ۲۹ فروردین ماه جاری خبرداد و افزود: پیش بینی می شود در بازه زمانی یک ماه پس از آغاز عرضه سکه حدود ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار قطعه سکه وارد بازار شود، زیرا این تعداد سکه پیش خرید شده و باید تحویل شود.

کمره ای با ذکر این مطلب که ورود این تعداد سکه به بازار می تواند تاثیر گذار باشد، عنوان کرد: ورود این تعداد سکه به بازار می‌تواند سایر پارامترها و انتظارات قیمتی را برآورده کند و سفته بازی را کمرنگ نماید.

مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی خاطرنشان کرد: ورود ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار قطعه سکه جدید می تواند بازار سکه را اشباع کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×