اخبار فرش ماشینی

تغییر زمان نمایشگاه دموتکس روسیه!

زمان برگزاری نمایشگاه دموتکس روسیه از تاریخ ۲۷-۲۵ سپتامبر ۲۰۱۳ به تاریخ ۱ تا ۳ آپریل ۲۰۱۴ تغییر یافت.
همچنین محل برگزاری این نمایشگاه نیز به مرکز طراحی Artplay مسکو انتقال پیدا کرد و دیگر در محل نمایشگاهی Crocus Expo برگزار نخواهد شد. مدیر رسانه ای نمایشگاه های دموتکس آلمان خانم کریستیان گروبه در گفتگوی اختصاصی با مجله کهن اظهار داشت: “این جابه جایی بنا بر تقاضای تعداد زیادی از شرکت کنندگان ما صورت گرفت و این به دلیل شرایط خاص بازار روسیه است. در واقع چرخه خرید، فروش و سفارش دهی در روسیه و همچنین فصل ساخت و ساز در این کشور که فصل تابستان است منجر می شود تا تمایل به برگزاری نمایشگاه ها در فصل بهار بسیار بالا باشد. به همین دلیل غرفه گذاران و شرکت های علاقمند به بازار روسیه بیشتر به برگزاری این نمایشگاه در ماه آپریل تمایل دارند. این امر شرکت کنندگان را قادر می سازد تا خود را با چرخه سفارش و تحویل کالا در روسیه تطابق دهند و این بسیار موفقیت آمیز خواهد بود. همچنین غرفه گذاران در نمایشگاه دموتکس هانوفر نیز انگیزه حضور در بازار روسیه را خواهند داشت. به نظر ما این تغییر می تواند در رشد چشمگیر نمایشگاه دموتکس روسیه تاثیر بسزایی داشته باشد.”
همانطور که می دانید نمایشگاه دموتکس روسیه طیف وسیعی از محصولات مرتبط با صنعت فرش و کف پوش از جمله فرش دستباف، فرش ماشینی، پارکت، لمینیت، کفپوشهای ارتجاعی، ورزشی، سنگ، سرامیک و … را در معرض نمایش و دید بازدیدکنندگان قرار می دهد. در واقع روسیه و کشورهای حوزه CIS یک بازار بسیار بزرگ مصرف و توزیع برای فرش است. به طوری که شرکت های تولید کننده فرش ماشینی بلژیکی و ترکیه ای اقدام به تاسیس دفاتر و انبارهای بزرگ فروش فرش ماشینی و دستباف در روسیه نموده اند. همچنین بازخوردها و اطلاعات جمع آوری شده از دوره گذشته این نمایشگاه نشان می دهد این رویداد در حال حاضر مورد توجه بسیاری از انبوه سازان و شرکت های ساختمانی روسیه قرار گرفته است تا بتوانند از آن به عنوان رویدادی مهم برای تامین ملزومات ساختمانی و هتل و … استفاده کنند.
محل برگزاری جدید نمایشگاه دموتکس مسکو دارای مزایای بسیار زیادی است. مرکز Artplay Design مسکو در واقع محل استقرار تعداد بسیار زیادی از شرکت های طراحی داخلی، دکوراسیون و استودیوهای طراحی و فروش انواع مبلمان است که می تواند محیطی بسیار جذاب را برای بازدیدکنندگان معماران و طراحان داخلی ایجاد می کند.
دوره قبلی این نمایشگاه پذیرای ۱۴۵ شرکت و بیش از ۴۲۰۰ بازدید کننده بود.
به اطلاع می رساند مجله نساجی کهن تنها همکار مطبوعاتی تمامی نمایشگاه های دموتکس در ایران و خاورمیانه می باشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×