اخبار نساجی

تعیین تکلیف نهایی قیمت برق

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تعیین تکلیف نهایی قیمت برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ درباره افزایش قیمت‌ها تا پایان سال با وجود اجرا نشدن گام دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها اظهار کرد: ما تابع دولت هستیم؛ هر چه که دولت تصمیم بگیرد، آن را انجام می‌دهیم.

به گزارش افکارنیوز، سید محمد هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که یارانه‌های پرداختی برای انرژی در اختیار دولت است، گفت:‌هر چه دولت دستور دهد طبق دستور آن اقدام می کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر شما نیاز به افزایش قیمت برق تا پایان سال وجود دارد و در صورت عدم افزایش قیمت شرکت‌ها دچار مشکل می شوند؟ اظهار کرد:‌دولت باید دراین زمینه تصمیم بگیرد و هر چه که تصمیم بگیرد را اجرا می‌کند.

تابستان خوب گذشت، در زمستان مشکلی وجود ندارد

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ افزود: برای زمستان آمادگی لازم را در حوزه تامین برق داریم و مشکل خاصی در شبکه وجود ندارد و درحال حاضر بهترین وضعیت را در شبکه داریم.

هاشمی با اشاره به این‌که تابستان گذشته به خوبی پشت سر گذاشته شد در پاسخ به این پرسش که آیا با وجود احتمال کمبود سوخت برای نیروگاه‌ها امکان دارد برق در زمستان قطع شود،‌اظهار کرد: طبیعی است که اگر سوخت نباشد این اتفاق می‌افتد؛ کمبود سوخت برای نیروگاه مانند این است که یک انسان قلب نداشته باشد، چه اتفاقی می‌افتد؟

وی تصریح کرد: وزارت نیرو و توانیر برای تامین سوخت نیروگاه‌ها تلاش می‌کنند، انشاالله وزارت نفت سوخت می‌دهد و سوخت نیروگاه‌ها تامین می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تاکید بر این‌که ذخیره سازی به خوبی صورت می‌گیرد، برای نبود مشکل ابراز امیدواری کرد و گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای زمستان انجام شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×