اخبار فرش ماشینی

تعیین تکلیف افزایش قیمت فرش ماشینی

کمیته تحلیل قیمت فرش ماشینی با هدف بررسی و مطالعه بازار فرش ماشینی تشکیل شد و براین اساس آقایان ایرانی(شرکت قالی سلیمان)، مقصودی(شرکت فرش نگین مشهد)، توکلی(شرکت فرش ساوین)، حکیمی( شرکت فرش سهند) و مهرداد زکی پور (فرش ستاره کویر) از سوی انجمن صنایع نساجی ایران، مسئولیت انجام محاسبات قیمت‌گذاری فرش ماشینی را برعهده گرفتند.

اولین جلسه کمیته فرش ماشینی انجمن صنایع نساجی ایران با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات صنعت فرش ماشینی و هم‌چنین بحث و تبادل نظر در مورد قیمت‌های فروش در سال۱۳۹۴ در محل انجمن صنایع نساجی ایران با حضور مدیران واحدهای مختلف فرش ماشینی برگزار شد.

در این جلسه، حضار نظرات مختلفی در مورد افزایش، کاهش و تثبیت قیمت فروش فرش ماشینی در سال‌جاری ارائه دادند و ضمن اشاره به چالش‌های تولید و فروش فرش ماشینی در ایران مانند قیمت تمام شده بالا، تهیه مواد اولیه با قیمت بالاتر از سال گذشته، رقابت با شرکت‌های ترکیه، طراحی نقوش و طرح‌های متنوع، مباحث مربوط به واردات ماشین‌آلات و دانش فنی، خواستار سامان‌دهی به قیمت این محصول در بازار شدند.

در نهایت با افزایش قیمت فرش ماشینی موافقت به عمل آمد اما مقدار آن به جمع‌بندی نظرات کارشناسی و مطالعات کمیته تحلیل قیمت فرش ماشینی طی یک ماه آینده موکول شد.

مشروح گزارش جلسه فوق متعاقبا اعلام خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×