اخبار نساجی

تصویب نامه در خصوص تعیین مجموع حقوق گمرکی و سود بازرگانی ۱۰۶۴ ردیف تعرفه همراه با حذف، ایجاد و اصلاح برای اجراء در سال ۹۴

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

هیآت وزیران در جلسه ۲۷/۱۱/۹۳ به پیشنهاد شماره ۲۷۱۳۴۱/۶۰ مورخ ۲۶/۱۲/۹۳ وزارت صنعت، معدن و تجارت و به استناد اصل یکصد و سی و هشم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

۱- تعداد طبات تعرفه ای کلیه ردیف های تعرفه جدوال پیوست آئین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات از (۱۴) طبقه به (۱۰) طبقه به شرح جدول زیر کاهش می یابد:

سال ۱۳۹۳ ۴ ۶ ۸ ۱۰ ۱۲ ۱۵ ۱۸ ۲۲ ۲۶ ۳۲ ۴۰ ۵۵ ۷۵ ۱۰۰ ۱۴ طبقه
سال ۱۳۹۴ ۴ ۷ ۱۰ ۱۵ ۲۰ ۲۶ ۳۲ ۴۰ ۵۵ ۷۵ ۱۰طبقه

۲- مجموع حقوق گمرکی و سود بازرگانی (۱۰۶۴) ردیقف تعرفه همراه با حذف، ایجاد و اصلاح ردیف تعرفه های مربوط به شرح جداول پیوست که تائید شده به مهر دفتر هیآت دولت است تعیین می گردد. با اعمال این اصلاحات، مجموعه جداول پیوست آئین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات با رعایت ماده (۱۱) آن آئین نامه اجرایی از اول فروردین ماه سال ۱۳۹۴ قابل اجرا می‌باشد.
۳- ثبت سفارش و ورود کالاهای گروه(۱۰) به استثنای خودروهای سواری بالاتر از (۲۵۰۰) سی سی با ارز متقاضی مجاز است. میان سود بازرگانی کالاهای یاد شده دو برابر می‌شود.
۴- این تصویب نامه جایگزین تصویب نامه جایگزین تصویب نامه شماره ۱۶۱۲۹۱/ت۵۱۷۱۲ه مورخ ۲۸/۱۲/۹۳ می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

برای دریافت جدول کالاها به لینک زیر مراجعه فرمائید:
http://www.rrk.ir/Laws/ShowLaw.aspx?Code=4904

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×