اخبار نساجی

تسویه بدهی دولت به بانکهای غیر دولتی

معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور از تسویه بدهی ۸ هزار میلیارد تومانی دولت به بانکهای غیر دولتی خبرداد و گفت: بابت این بدهی وزارت اقتصاد به آنها سهام واگذار کرده است.

به گزارش افکار نیوز، رحیم ممبینی در گفتگو با مهر در مورد بدهی دولت به بانکهای غیر دولتی که باید در سال ۹۰ پرداخت شود، گفت: براساس حکمی که در سال ۸۹ ابلاغ شده، دولت موظف است که تمام بدهی خود را به بانک های غیردولتی تسویه کند.

معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری افزود: قرار بود که اگر بانکهای غیر دولتی از دولت طلب کار هستند سهام بابت این بدهی به آنها پرداخت شود.

وی با بیان اینکه پرداخت سهام شرکتها بابت بدهی دولت به بانکهای خصوصی توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی انجام شده است، افزود: بخش واگذاری سهام به بانکهای غیر دولتی نهایی شده است.

ممبینی، مطالبات بانکهای غیر دولتی از دولت را ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تا ۸ هزار میلیارد تومان ذکر و تصریح کرد: با حکم قانون بودجه سال ۸۹ باید دولت بدهی خود را کاملا با بانکهای غیر دولتی تسویه کرده باشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×