اخبار نساجی

تخفیف ۲۵ تا ۳۰ درصدی پوشاک در نمایشگاه زنان و تولید ملی

\

تخفیف 25 تا 30 درصدی پوشاک در نمایشگاه زنان و تولید ملی

مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران گفت: محصولات نمایشگاه زنان و تولید ملی از ۲۸ تا ۳۰ شهریور ما با ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف ویژه بانوان برقرار است.

فهیمه فیروزفر در مورد نمایشگاه زنان و تولید ملی اظهار کرد: جشنواره زنان و تولید ملی حاصل تلاش‌های زنان سرپرست خانواری است که چند سالی است در مراکز کوثر مشغول به‌کار هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۱۶هزار خانواده تحت پوشش ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران هستند که تولیدات برخی از این بانوان که قابل عرضه بوده، در این نمایشگاه قرار دارد. فیروز فر استقبال مردم از این نمایشگاه را خوب ارزیابی کرد و افزود: در این نمایشگاه بعد‌از‌ظهرها مراسم جشنی برای کودکان و شب‌ها برنامه‌های سامانه‌های نشاط برای خانواده‌ها برگزار می‌شود.از نخستین جشنواره زنان و تولید ملی، اقلام عرضه شده در این نمایشگاه که شامل صنایع دستی، لباس عروس، پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه، لباس مخصوص بانوان، کیف و کفش چرم، زیورآلات، موادغذایی، اسباب بازی، لوازم ورزشی، شیرینی جات و… با تخفیف ویژه ای برای تمامی بانوان عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، چادر و مانتوی موجود در این نمایشگاه با تخفیف ویژه ای برای دانشجویان در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه در برخی از غرفه ها خریداران می توانند پس از خریداری چادر در همان مکان چادر خود را دوخته شده تحویل بگیرند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نمایشگاه زنان و تولید ملی از ۲۰تا ۳۰ شهریور‌ماه در بخش نمایشگاهی پارک گفتگو از ساعت ۹صبح تا ۲۲ برپا بوده و علاقه‌مندان می‌توانند طی این ساعات از این نمایشگاه دیدن کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×