اخبار نساجی

تحسین شده ترین شرکتهای جهان معرفی شدند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نشریه اقتصادی فورچون در تازه ترین گزارش خود تحسین شده ترین شرکتهای جهان را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در فهرست منتشر شده از سوی فورچون نام ۳۵۸ شرکت تحسین شده جهان به چشم می خورد. در این گزارش همچنین تحسین شده ترین شرکتهای جهان در هر حوزه مشخص شده اند.

به عنوان مثال در صنایع فلزی شرکتهای آلکوا و آرسلورمیتال، در صنایع رایانه شرکت اپل، در صنعت ساخت تجهیزات صنعتی و کشاورزی شرکت کاترپیلار، در صنعت نوشیدنی شرکت کوکاکولا، در صنعت پالایش نفت شرکت چورون، در صنایع شیمیایی شرکت دوپونت، در صنعت خدمات غذایی شرکت مکدونالدز، در صنعت تولید محصولات غذایی شرکت نستله، در صنایع دارویی شرکت نوارتیس، در صنعت دخانیات شرکت فیلیپ موریس، در صنعت ساخت قطعات خودرو شرکت روبرت بوش، در صنعت خودروسازی شرکت فولکس واگن و در صنعت سرگرمی شرکت والت دیزنی به عنوان تحسین شده ترین شرکتهای جهان شناخته شدند.

فهرست منتشر شده از سوی فورچون درباره تحسین شده ترین شرکتهای جهان حاصل بررسی بیش از هزار شرکت در سراسر جهان است. همچنین شرکتهایی از ۳۲ کشور جهان در ۵۷ گروه در این بررسی شرکت کردند. این شرکتها از نظر ویژگیهای مختلف مانند نوآوری، مدیریت کیفیت، سرمایه گذاری بلندمدت، کیفیت محصول، رقابت پذیری جهانی و مسئولیت اجتماعی رتبه بندی شدند.

در زیر نام ۱۰ شرکت تحسین شده جهان در سال ۲۰۱۲ آمده است:

۱ـ اپل

۲ـ گوگل

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

۳ـ آمازون.کام

۴ـ کوکاکولا

۵ـ آی.بی.ام

۶ـ فدایکس

۷ـ برکشایر هاثاوی

۸ـ استارباکس

۹ـ پروتکتر&گمبل

۱۰ـ ساوت وست ایرلاینز

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×