اخبار فرش ماشینی

تجربه ابعاد تازه ای از فرش و کفپوش در دموتکس چین

رزرو ۷۵ درصد غرفه ها در فاصله ۸ ماه به شروع نمایشگاه

نمایشگاه دموتکس بزرگ ترین رویداد کفپوش و فرش در آسیاست که شانزدهمین دوره آن در تاریخ ۲۷-۲۵ مارس ۲۰۱۴ مطابق با ۵-۷ فروردین ۹۳ برگزار می شود. این نمایشگاه بزرگ و قدرتمند چند سالی است که مورد توجه تجار و بازرگانان و تولیدکنندگان فرش دستباف و ماشینی کشور قرار گرفته و خوشبختانه سال گذشته آغازی برای حضور برخی شرکت های ایرانی در این نمایشگاه به طور مستقیم یا از طریق شرکای تجاری چینی یا ترکیه ای آنها بود. مجله نساجی کهن به عنوان همکار مطبوعاتی رسمی دموتکس چین در ایران سعی کرده است در این چند سال اطلاع رسانی خوب و جامعی از این نمایشگاه داشته باشد چرا که بازار بزرگ چین و نمایشگاه دموتکس چین می تواند در توسعه صادرات صنعت کفپوش ایران بسیار موثر باشد. از سال ۲۰۱۳ سالن E7 نیز به فضای نمایشگاه دموتکس چین اضافه شد و فضای نمایشگاهی بین المللی شانگهای به ۱۴۰.۰۰۰ متر مربع افزایش یافته است. در نمایشگاه سال ۲۰۱۴ طبق پیش بینی ها حدود  ۱۲۰۰ غرفه گذار حاضر خواهند بود.

بازار چین بازاری است گسترده که در سال های اخیر در دو بخش مصرف خانگی و تجاری با پبشرفت خیره کننده ای روبرو شده است. از طرفی افزایش دستمزدها در بین چینی ها موجب شده توان خرید آن ها بالاتر برود و نیز افزایش تعداد میلیونرها در چین و ورود آنها به بازارهای کالاهای لوکس جهان شده، که فرش دستباف ایرانی نیز یکی از این کالاها در بازار کالاهای لوکس جهان به شمار می رود. از طرف دیگر رشد ساخت و سازه ها در بخش تجاری و ساخت هتل ها موجب شده در سال ۲۰۱۲ میزان فروش کفپوش ها در چین بالغ بر ۳۷۷ میلیون متر مربع بوده باشد!

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مطالعه اخبار بیشتر با ما تماس بگیرید. ■

kohanjournal.com

info@kohanjournal.com

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×