گزارش نمایشگاه ها

تجارت ماهرانه در دموتکس هانوفر آلمان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 دموتکس هانوفر آلمان

در نمایشگاه امسال و در حاشیه برگزاری نمایشگاه بخش بسیار جذابی برای تجار و بازرگانان جهان در بخش انواع فرش ماشینی ، تافتینگ ، موکت ، پارکت و … جود داشت که توجه ما را هم به خود جلب کرد .

این بخش که با عنوان تجارت ماهرانه برگزار می شد شامل مجموعه سمینارها و سخنرانی هایی بود که در واقع مشکلات ، موقعیت ها ، ریسک ها و آینده کاری فعالان در بخش تجارت انواع کفپوش به ویژه فرش ماشینی و فرش دستباف و پارکت را مورد توجه قرار می داد .
این بخش توسط کارشناسان بازار بسیار خبره از سراسر جهان در نمایشگاه دموتکس هانوفر در سالن ۸ غرفه D10 ارئه شد .
آنچه بیش از همه جلب توجه می کرد این بود که تجار و بازرگانان و فعالان عرصه تجارت انواع فرش ماشینی ، پارکت ، سنگ و . . . در کنار یکدیگر جمع شده بودند و از تجربیات یکدیگر و بازارهای کشورهای مختلف آگاه می شدند. متاسفانه من در این بخش از نمایشگاه فعالی از ایران را مشاهده نکردم .

امیدواریم بازدید کنندگان ایرانی نمایشگاه که البته بیشتر وقت خود را در فضای نمایشگاه می گذرانند!! در سال های آینده با برنامه ریزی دقیق تر ، از بخش های جانبی نمایشگاه استقبال بیشتری کنند چرا که در مواردی این بخش ها ارزش فوق العاده زیاد و جالبی دارند.

بهنام قاسمی
تحریریه مجله نساجی کهن ۷۷۲۴۵۷۸۰

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×