اخبار فرش ماشینی

تجارت ترجیحی با ترکیه آسیب به صنعت نساجی است/ جذب مدیریت توانمند برای رقابت سالم

 

رییس اتاق بازرگانی ایران و چین در خصوص قرارداد ترجیحی ایران با ترکیه گفت: تعرفه ترجیحی با ترکیه به نفع هر دو کشور است اما بخش نساجی کشوررا باید با جذب مدیریت توانمند به گونه ای تقویت کرد تا رقابت سالم برقرار شود و تولید رونق یابد.

به گزارش اسدالله عسگر اولادی با بیان اینکه در مواجه با ترکیه کارخانه های نساجی هستند که صدمه خواهند دید، افزود: تعرفه ترجیحی با ترکیه برای تمام حوزه ها بسیار مطلوب و باعث رونق تولید است اما تنها صنفی که از این اتفاق اسیب خواهند دید، صنف پوشاک و نساجی است که باید برای آن فکری کرد.

وی بیان کرد: اصل تعرفه ترجیحی ایران با ترکیه خوب و به نفع هر دو کشوراست اما در این میان کارخانه های نساجی آسیب جدی خواهند دید و باید برای حفظ کارخانه های صنایع کوچک و متوسط فکر اساسی شود.

عضو اتاق بازرگانی با اشاره به سیاست اقتصاد مقاومتی بیان کرد: دولت بر پایه اقتصاد مقاومتی باید از کارخانه های نساجی حمایت کرده و این حوزه را تقویت کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

عسگراولادی ادامه داد: حمایت و تقویت از کارخانه های نساجی با دیوارتعرفه امکانپذیر نیست و باید دولت فکر اساسی برای این واحد داشته باشد.

وی ادامه داد: باید با جذب مدیریت کارامد و مناسب به واحدهای نساجی کمک شود تا در مقابل ورود اجناس ترک بتوانند رقابت سالمی داشته باشند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×