اخبار نساجی

کاهش قیمت‌ها با وجود رشد اقتصاد می‌تواند برای اقتصاد جهان فاجعه آمیز باشد

 

کاهش قیمت‌ها با وجود رشد اقتصاد می‌تواند برای اقتصاد جهان فاجعه آمیز باشد

    رئیس صندوق بین المللی پول گفت:کاهش قیمت ها مردم را تشویق به صبر برای کاهش قیمتی بیشتر میکند،که این مسئله مصرف شخصی را تنزل داده و کاهش میزان سرمایه گذاری را به علت افزایش هزینه واقعی استقراض به دنبال خواهد داشت

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از پرس تی وی، کریستین لاگارد رئیس صندوق بین‌المللی پول درباره خطرات ناشی از کاهش قیمت‌ها بر اقتصاد بین‌الملل علی‌رغم رشد اقتصاد جهانی هشدار داد.

کریستین لاگارد که در باشگاه ملی مطبوعات در واشنگتن سخنرانی می‌کرد، گفت: رشد اقتصادی در نیمه دوم سال ۲۰۱۳ تقویت شده و باید در سال ۲۰۱۴ تا حد زیادی به واسطه بهبود اقتصادهای پیشرفته، با شتاب بیشتری رو به جلو حرکت کند.

لاگارد خاطر نشان کرد: با این حال کاهش قیمت‌ها در کشورهای پیشرفته این بهبود شکننده را تهدید به خروج از سیر طبیعی خود کرده و بانک های مرکزی اروپا و ایالات متحده را نیازمند حفظ جریان پولی تسهیل شده خود خواهد کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس صندوق بین المللی پول با اشاره به اینکه رشد جهانی هنوز فوق العاده اندک، بیش از حد شکننده و ناهموار است، گفت: کاهش قیمت ها مردم را تشویق به صبر برای کاهش بیشتر قیمت می‌کند که این مسئله مصرف شخصی را تنزل داده و کاهش میزان سرمایه‌گذاری را به علت افزایش هزینه واقعی استقراض به دنبال خواهد داشت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×