اخبار فرش ماشینی

تا کنون ۱۰۰ پرونده بیمه بیکاری برای کارگران نساجی بروجرد تشکیل شده است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

رئیس سازمان تامین اجتماعی بروجرد گفت: تا کنون ۱۰۰ پرونده برای بیمه بیکاری کارگران نساجی بروجرد تشکیل شده است و در خرداد ماه اولین بیمه بیکاری کارگران نساجی پرداخت می شود.

” قدرت اله سعادتی” رئیس سازمان تامین اجتماعی بروجرد  افزود: امسال قرارداد ۴۸۳ نفر از کارگران نساجی بروجرد لغو شده و بعد از پیگیریهای لازم و روند کار برای برقراری بیمه بیکاری هم اکنون بیمه بیکاری این کارگران در حال انجام است.

وی اضافه کرد: با توجه به تعداد زیاد این کارگران برای دریافت بیمه بیکاری، روزانه حدود ۳۰ نفر در این سازمان تشکیل پرونده می دهند تا بعد از بررسی بیمه بیکاری این افراد پرداخت شود.

به گفته وی تا کنون ۱۰۰ پرونده بیمه بیکاری برای کارگران نساجی بروجرد تشکیل شده و همه برنامه ریزیهای لازم انجام می شود تا در خرداد ماه کارگران بیمه بیکاری دریافت نمایند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سعادتی اظهار داشت: طبق نوبت کارگران بعد از مراجعه به اداره کار، به تامین اجتماعی مراجعه کرده و پس از تشکیل پرونده و بررسی سوابق اقدامات لازم برای بیمه بیکاری انجام می شود.

رئیس سازمان تامین اجتماعی بروجرد افزود: تشکیل پرونده و بررسی سوابق هر یک از کارگران زمانبر است اما تلاش می شود تا در صورت بررسی کارها و اعتبارات ، بیمه بیکاری خرداد ماه به انها پرداخت شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×