اخبار نساجی

تاکید هند بر ادامه خرید نفت ایران همزمان با اصرار اروپا بر تحریم

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تاکید هند بر ادامه خرید نفت ایران همزمان با اصرار اروپا بر تحریم

در حالی که کمیسر انرژی اروپا بر اعمال تحریمهای نفتی ایران تاکید کرد وزیر نفت هند گفت ما به واردات نفت از ایران ادامه خواهیم داد و برای مشکل بیمه هم راه حلی خواهیم یافت.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از«رویترز»، «گون‌تر اتینگر» کمیسر انرژی اروپا گفت: تحریم کشورهای اروپایی که کشتی‌های نفتکش ایران را بیمه کنند از ابتدای ماه جولای (۱۱ تیرماه) اجرایی خواهد شد و نظر اروپا در این خصوص ثابت و بدون تغییر خواهد بود.

وی که در کنفرانس صنعتی در وین سخن می‌گفت در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در اجرای این تصمیم اروپا تجدید نظر شود یا اجرای آن به تعویق افتد، افزود: مواضع اروپا در این خصوص شفاف و واضح است و تحریم از اول جولای (۱۱تیر) اجرا خواهد شد.

در واکنش به این تصمیم اتحادیه اروپا «جایپال ردی» وزیر نفت هند دره‌مان کنفرانس که در حاشیه اجلاس اوپک برگزار شده بود، گفت: ما به خاطر مشکلاتمان به واردات نفت از ایران ادامه می‌دهیم و این تصمیم اروپا سبب خواهد شد هند به دنبال راهکاری برای حل مشکل بیمه کشتی‌ها ی حامل نفت ایران باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

لازم به ذکر است این تصمیم اروپا که مشکلاتی برای وارد کننده‌های عمده نفت ایران در آسیا از جمله هند به وجود خواهد آورد سبب شده تا در ماه‌های اخیر کشورهای مذکور فشارهای زیادی به اتحادیه اروپا بیاورند تا در این مصوبه خود تجدید نظرکنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×