اخبار نساجی

تامین نیازهای ارزی صنایع بزرگ ممکن می‌شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

سخنگوی مرکز مبادلات ارزی کشور تاکید کرد: سیاست های اخیر در راستای تقویت و تعمیق مرکز مبادلات ارزی کشور است و براساس این تصمیم بزرگ، عرضه ارز در بازار بین بانکی و مرکز مبادلات تقویت خواهد شد.

صمد کریمی، سخنگوی مرکز مبادلات ارزی کشور در راستای تسهیل امور وارداتی در مرکز مبادلات ارزی کشور مطابق با مقررات جدید ارزی که به بانک های عامل ابلاغ شده است چنانچه امکان گشایش اعتبار، ثبت برات اسنادی و یا حواله از طریق ارز مندرج در ثبت سفارش وجود نداشته باشد، در صورت پذیرش بانک عامل و فروشنده خارجی، اخذ گواهی ثبت آماری با ارزهای دیگر بدون اصلاح پروفرم‌ها و اوراق ثبت سفارش برای وارد کنندگان بلامانع است و این امر سرعت تامین ارز از مرکز را افزایش می‌دهد.

کریمی در مورد تامین نیاز ارزی صنایع بزرگ، گفت: بدیهی است در صورت هدایت منابع قابل عرضه ارزی به بازار بین بانکی، امکان تامین نیازهای ارزی صنایع بزرگ ممکن خواهد شد.

سخنگوی مرکز مبادلات ارزی آفزود: از آغاز راه اندازی مرکز تعداد کالاهای مشمول دریافت ارز مبادله ای در کشور افزایش یافته است که می توان به پرداخت ارز به گروه کالایی ۹ با عنوان کلی «کالای نهایی با دوام» اشاره کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×