اخبار نساجی

آغاز اجرای طرح جامع گمرک نوین از ابتدای تابستان

 

آغاز اجرای طرح جامع گمرک نوین از ابتدای تابستان

 

رئیس کل گمرک با اعلام آغاز اجرای طرح جامع گمرک نوین از تیرماه سال جاری گفت: در اواخر اردیبهشت ماه یک نقشه راه از پروژه های گمرک نوین خواهیم داشت.

عباس معمارنژاد در دیدار نوروزی با مدیران گمرک، سال ۱۳۹۲ را سال به ثمر نشستن طرح‌های نوین در گمرک اعلام کرد و گفت: گمرک جمهوری اسلامی ایران در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی که در واقع ادامه سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است هم به عنوان مجری و تصمیم‌ساز می‌تواند نقش‌آفرینی کند.

رئیس کل گمرک ایران با اشاره به اینکه گمرک به عنوان دیده‌بان و مرزبان اقتصادی کشور در توسعه اقتصادی و حمایت از تولید می‌تواند نقش‌آفرین باشد، افزود: گمرک با توجه به وظیفه دیده‌بانی و مرزبانی قادر است اطلاعات لازم را خیلی سریع انتقال دهد و بر مبنای اطلاعات درستی که گمرکات ارائه می‌کنند برای تصمیم‌گیری و سیاستگذاری درست در عرصه اقتصادی استفاده کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معمارنژاد ادامه داد: همکاران ما در ستاد و گمرکات اجرایی سراسر کشور در سال گذشته تلاش ویژه‌ای در مقابله با تحریم انجام دادند و انتظار می‌رود در سال جدید نیز این تلاش با رویکرد مؤثرتر ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه طرح جامع گمرک نوین در سال جاری کلید خواهد خورد، اظهار داشت: در اواخر اردیبهشت یک نقشه راه از پروژه‌های گمرک نوین خواهیم داشت و در اواخر خرداد و اوایل تیرماه طرح جامع گمرک نوین در عرصه‌های مختلف از جمله اداری و مالی، برنامه‌ریزی، حقوقی، امور گمرکی، آموزش، فناوری و موارد مرتبط را آغاز می‌کنیم.

رئیس‌ کل گمرک بیان داشت: امیدوارم در سال جدید با همت والای تمام همکاران، شاهد اجرایی شدن طرح‌ها و سامانه‌های هوشمند در گمرک و عملیاتی شدن گمرک نوین باشیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×