اخبار نساجی

تاثیر فاز دوم هدفمندی بر سفره کارگران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تاثیر فاز دوم هدفمندی بر سفره کارگران

 

دبیرکل خانه کارگر گفت: هر یک ساعتی که اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها به تعویق بیفتد برای سفره‌های مردم و قدرت خرید کارگران غنیمت است.

به گزارش مشرق،علیرضا محجوب در گفت‌و‌گو با ایلنا، درباره تشکیل کمیسیون حمایت از تولید ملی در جلسه روز یک‌شنبه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این کمیسیون در واقع‌ همان کمیسیون اصل ۴۴ است که با رویکرد حمایت از بخش خصوصی بوجود آمده است تا طبق قانون فرصت مذاکرات برابر میان کارگران و کارفرمایان را فراهم کند.

دبیرکل خانه کارگر تصریح کرد: کمیسیون یک مشی عمومی درباره اصل ۴۴ در پیش گرفته است و امیدورایم با رویکرد حمایت از تولید ملی این موضوع را مد نظر قرار دهد که مهم‌ترین مشکل ما در حال حاضر اجرای فاز دوم هدفمند سازی یارانه‌ها است که علت عمده تعطیلی واحدهایی است که قدرت پرداخت حقوق کارگران خود را ندارند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نماینده تهران در مجلس متذکر شد: قانون هدفمند سازی اگر به همین شکلی که در حال حاضر اجرایی می‌شود ادامه پیدا کند ابتدا به واحدهای تولیدی ضرر می‌زند و زندگی تک تک کارگران را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. ضمن اینکه چرخه واردات هرگز اجازه نمی‌دهد که قیمت‌های داخلی به نفع تولید افزایش پیدا کند و به همین دلیل است که واحدهای ما یکی پس از دیگری در حال تعطیل شدن هستند.

محجوب تاکید کرد: رویکرد این کمیسیون ایجاد فرصت‌های برابر میان نمایندگان کارفرمایان و تعاونی‌ها و نمایندگان بخش خصوصی است.

دبیرکل خانه کارگر درباره تاخیر اجرای فاز دوم قانون هدفمند یارانه‌ها از سوی دولت خاطرنشان کرد: از این حیث که فاز دوم را فاز جدید افزایش قیمت‌ها می‌دانیم هر یک ساعتی که اجرای آن به تعویق بیفتد را برای سفره‌های مردم و قدرت خرید کارگران غنیمت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×