اخبار نساجی

بیش از ۳۷ میلیون دلار انواع کالا از گمرک ساوه به خارج کشور صادر شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مدیرکل گمرکات استان مرکزی گفت: ۳۷ میلیون و ۲۰۴ هزار دلار انواع کالا امسال از گمرک ساوه به خارج از کشور صادر شد.

مهدی میراشرفی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کالاها به وزن ۷۰ هزار و ۵۹۴ تن به مقصد ۲۰ کشور جهان از جمله عراق، افغانستان، ارمنستان، گرجستان، ترکمنستان، آذربایجان، بلغارستان، تاجیکستان، قزاقستان، ایتالیا، آلمان، روسیه، عربستان، بحرین، سودان، هند و ترکیه صادر شده است.

وی ادامه داد: انار، انواع آبمیوه، شربت، دوغ، انواع ماست، رب گوجه فرنگی، انواع آجیل، چیپس، پفک، نمک یددار تصفیه شده، ماکارونی، شیشه و آیینه، کاشی و سرامیک، ظروف بلور و چینی، صندلی آشپزخانه، سرویس خواب، تجهیزات اداری، کولر آبی، بخاری گازی، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشویی و رادیاتور عمده کالاهای صادراتی در این مدت از گمرک شهرستان ساوه به خارج از کشور است.

مدیرکل گمرکات استان مرکزی اظهار کرد: همچنین ۲۰ هزار و ۵۰ تن کالا به ارزش ۴۳ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۱۶۳ دلار امسال به این شهرستان وارد شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

میر اشرفی گفت: انواع ماشین آلات خط تولید، مواد اولیه تولید آب میوه، پمپ لباس شویی، لامپ گازی، دستگاه بسته بندی، ماشین ریخته گری بدنه چینی بهداشتی، موتور لباس شویی، قطعات خودرو، پروفیل و فویل آلومینیوم عمده کالاهای وارداتی به گمرک ساوه بوده است.

وی ادامه داد: این کالاها از کشورهای کره، امارات، چین، ترکیه، اتریش، بلغارستان، سوییس، آلمان، فرانسه، انگلستان، یونان، ایتالیا، مالزی، پاکستان، عربستان و سنگاپور به این شهرستان وارد شده است.

ساوه از شهرهای استان مرکزی است که از شمال به شهرستان زرندیه و استان قزوین، از جنوب به شهرستان تفرش و استان قم، از شرق به استان تهران و قم و از غرب و جنوب غربی به استان همدان و شهرستان کمیجان محدود می شود.

گمرک ساوه در سال ۱۳۸۲ تاسیس و از سال قبل مجاز به ترخیض کالا شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×