اخبار فرش ماشینی

بیشترین جریمه نقدی در سال ۹۳ به پرونده قاچاق پوشاک اختصاص یافت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: بیشترین جریمه نقدی در تعزیرات حکومتی این استان طی سال ۹۳ به پرونده قاچاق پوشاک اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا مرتضی ممیزی افزود: امسال با مختومه شدن چندین پرونده مهم در خصوص قاچاق البسه و پوشاک، با حکم شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان، بیشترین جریمه نقدی صادر شده به پرونده قاچاق پوشاک اختصاص یافت.

وی یادآورشد: محموله ای بزرگ شامل ۹هزار و۸۴۰ ثوب انواع البسه خارجی از یک دستگاه کامیون که در حال تردد در یکی از محورهای مواصلاتی این استان بود کشف و ضبط شد.

ممیزی گفت: طبق استعلام گرفته شده از گمرک استان این محموله فاقد هرگونه برگ مثبته گمرکی بوده و قاچاق می باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی اظهارکرد: بر اساس ارزش گذاری توسط گمرک استان، ارزش ریالی این محموله بیش از دو میلیارد ریال می باشد که از لحاظ ارزش ریالی بزرگترین محموله کشف شده در سال ۹۳ به شمار می رود.

وی تصریح کرد: طبق بررسی های انجام شده توسط شعبه مربوطه و پس از سیر مراحل قانونی، حکم نهایی صادر و اعلام شد.

ممیزی اظهارکرد: طبق رای صادره متهمین پرونده علاوه بر ضبط خودرو حامل و کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی به میزان چهار میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×