اخبار نساجی

بودجه المپیک هفته جاری بطور کامل تامین می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بودجه المپیک هفته جاری بطور کامل تامین می شود

تهران – معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری گفت: بودجه شرکت تیم های ایرانی دربازی های المپیک لندن در هفته جاری بطور کامل تامین و نیاز کمیته ملی المپیک برآورده می شود.

‘ بهروز مرادی ‘ روز شنبه در حاشیه همایش ‘ مشارکت عمومی ، خصوصی در توسعه زیر ساخت ‘ در پاسخ به خبرنگار ایرنا ، اظهار داشت : کمیته ملی المپیک یک بودجه در ردیف ها دارد که این بودجه در تخصیص شش ماهه اول سال جاری منظور و یک عدد قابل توجهی نیز در ردیف کمک به کمیته ملی المپیک در نظر گرفته شده است که طی هفته جاری پرداخت می شود .

وی در ادامه با تاکید بر ضروت مشارکت بخش های عمومی و خصوصی برای توسعه زیر ساخت های کشور گفت: چهار حوزه اصلی زیر ساخت شامل حمل و نقل ، آب ، انرژی و ارتباطات است که کشورمان تجارب خوبی در این زمینه دارد.

مرادی افزود: در حوزه بهداشت و آموزش نیز طرحهای زیر ساختی در برنامه پنجم توسعه پیش بینی شده و فضای مناسبی برای ورود بخش خصوصی به این حوزه ها ایجاد شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی اظهار امیدواری کرد که با جمع بندی مناسب از این همایش ، ‘سند جامع مشارکت عمومی و خصوصی در توسعه زیرساخت ‘ برای پیشرفت و عدالت تهیه شود .

معاون رئیس جمهوری با اشاره به برگزاری اجلاس اسکاپ با حضور وزیران کشورهای آسیا و اقیانوسیه در پاییز امسال در تهران گفت: ۶۲ کشور آسیا و اقیانوسیه در این اجلاس حضور خواهند داشت که دستاورد دیپلماسی با شکوهی برای کشور است .

مرادی در مورد پرداخت یارانه ۲۸ هزار تومان به خانوارها گفت: پرداخت این مبلغ به معنی آغاز فاز دوم هدفمند کردن یارانه ها نیست و اگر فاز دوم قرار باشد، اجرا شود به موقع اطلاع رسانی خواهد شد .

سرپرست سازمان هدفمند کردن یارانه گفت: با افزایش قیمت نان در تهران ، سه هزار تومان در ماه به هزینه نان هر نفر اضافه شده است که با پرداخت ۲۸ هزار تومان ، یارانه ۹ ماهه نان تامین شد .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×