اخبار نساجی

به جای سکه پیش فروش شده اوراق بهادار بگیرید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

به جای سکه پیش فروش شده اوراق بهادار بگیرید

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: اوراق بهادار جایگزین سکه های پیش فروش از هفته آینده تحویل شعب می شود و ثبت نام کنندگان می توانند به جای سکه این اوراق را دریافت کنند.

‘عباس کمره ای’ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تحویل سکه های پیش خرید تا یک ماه آینده به افرادی که در فاز اول و بر اساس روز ثبت نام کرده اند، انجام می شود.

وی گفت: این افراد می توانند علاوه بر تحویل سکه از اشکال سه گانه دریافت وجه نقد، دریافت حواله مسکوک طلای بانک مرکزی به جای مسکوک طلای پیش‌ خرید شده و دریافت اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) بانک ملی ایران که به ازای مبلغ مشخصی از وجوه واریز شده بابت پیش‌ خرید مسکوک طلا و به درخواست متقاضیان عرضه می‌شود، استفاده کنند.

مدیر کل سابق ریالی و نشر بانک مرکزی گفت: اولویت اول در این طرح واگذاری سکه است و اوراق بهادار با تاخیر دو تا سه روزه به بانک ها ارایه می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با تاکید بر این که، عرضه سکه های پیش فروش تحت هیچ شرایطی قطع نمی شود، افزود: سکه ها بر اساس روند زمانی چهار ماهه به ثبت نام کنندگان تحویل می شود.

وی در خصوص اختلال ایجاد شده در سامانه پیش فروش سکه در روز گذشته، اظهار داشت: این اشکالات مربوط به بانک های ملی و مرکزی نمی شود و از آنجایی که باید اطلاعات افراد وارد این سامانه شود، این امکان وجود دارد که سامانه با کندی یا اشکال مواجه شود.

کمره ای در خصوص تعداد سکه های تحویلی روز گذشته، گفت: روز گذشته حدود ۱۰۰ هزار قطعه سکه باید تحویل داده می شد که حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار قطعه سکه به دلیل مراجعه نکردن ثبت نام کنندگان تحویل شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×