اخبار نساجی

بنزین ۱۰۰۰ تومان می‌شود

 

قیمت بنزین

 

بررسی قیمت حامل‌های انرژی درصورت تصویب نهایی

مجلس شورای اسلامی با تصویب درآمد ۵۰ هزار میلیارد تومانی دولت از محل اجرای هدفمندی یارانه‌ها مجوز افزایش ۳۸ درصدی قیمت حامل‌های سوخت را صادر کرد که بر این اساس قیمت بنزین سهمیه‌ای ۵۵۰ و بنزین آزاد به هزار تومان افزایش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۲ ، تصویب درآمد ۵۰ هزار میلیارد تومانی از محل اجرای هدفمندی یارانه‌ها در لایحه بودجه ۹۲ و پیش‌بینی این میزان درآمد از محل هدفمندی یارانه‌ها، به معنی رشد ۳۸ درصدی قیمت حامل‌های سوخت است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اگر چه پیشنهاد دولت در مورد درآمد حاصل از هدفمندی یارانه‌ها ۱۲۰ هزار میلیارد تومان بود اما نمایندگان مجلس این رقم را به ۵۰هزار میلیارد تومان کاهش دادند تا به جای افزایش ۱۰۰درصدی قیمت‌ حامل‌های انرژی، قیمت سوخت ۳۸ درصد گران شود.

براساس مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه از درآمد ۵۰ هزار میلیاردتومانی پیش‌بینی شده برای هدفمندی یارانه‌ها در سال ۹۲، ۱۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از محل بودجه و ۳۸ هزار ۸۰۰ میلیارد تومان از محل افزایش قیمت‌ها تامین می‌شود.

مصوبات کمیسیون تلفیق پس از تصویب در صحن علنی مجلس و تایید شورای نگهبان قانونی خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×