گزارش نمایشگاه ها

بزرگترین نمایشگاه نخ و الیاف جهان در سال ۲۰۱۶ در TÜYAP

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نخ و الیاف استانبول توسط شرکت نمایشگاهی TÜYAP در ۱۵ الی ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ در مرکز نمایشگاهی TÜYAP در  استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

نمایشگاه نخ و الیاف استانبول که جامع­ترین نمایشگاه نخ جهان است، غرفه داران و بازدیدکننده­ ها را از بیش از ۷۰ کشور جهان جمع می­کند و پلت فرم فروش و بازاریابی را برای هدایت تجارت جهانی الیاف ارائه می­دهد. این نمایشگاه که مهم­ترین مجمع بین المللی تجاری صنعت نخ و الیاف است به عنوان یک فرصت بزرگ برای شرکت­هایی است که بازارهای جدید را می­خواهند تجربه کنند.

 

موفقیت بزرگ نمایشگاه الیاف استانبول در سال ۲۰۱۵.

دوازدهمین نمایشگاه بین­ المللی نخ و الیاف استانبول برگزار شده توسط شرکت نمایشگاه­های TÜYAP، همزمان باTexpo  اوراسیای ۲۰۱۵ در شش سالن در فضای نمایشگاهی ۴۰۰۰۰ مترمربع با شرکت ۴۵۸ غرفه گزار و نمایندگان شرکت از ۳۰ کشور و ۲۲۳۲۵ بازدیدکننده حرفه­ای از ۷۱ کشور در ۸-۵ فوریه در مرکز نمایشگاه و کنگره TÜYAP در استانبول ترکیه برگزار شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نمایشگاه بین­المللی الیاف استانبول بر فعالیت­های بازاریابی بین­المللی برای نفوذ به بازارهای جدید متمرکز شده است. در نتیجه، نمایندگان خرید دعوت شده به وسیله TÜYAP از ده کشور شامل بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، کرواسی، ایران، کوزوو، مقدونیه، مصر، ازبکستان، صربستان، و اردن برای ملاقات کردن با شرکت های غرفه دار از نمایشگاه دیدن کردند

نمایشگاه بین­المللی الیاف استانبول به لطف کمپین مؤثر بین المللی بازاریابی بسیار موفقیت آمیز عمل کرده و فرصت های صادراتی زیادی به شرکت های غرفه دار ارائه شده است. نمایشاه به عنوان موفق ترین نمایشگاه نخ و الیاف ۱۲ سال اخیر نامیده شد. نمایشگاه به وسیله ۲۴۹۵ بازدیدکننده حرفه ای از ۷۰ کشور خارجی بازدید شد. شرکت های غرفه دار از تعداد و کیفیت بازدیدکننده ها خرسند بودند. انها نمایشگاه را به عنوان یک اتفاق مؤثر برای ملاقات مشتریان و شریکان تجاری عنوان کردند.

 

نمایشگاه الیاف استانبول یک پلت فرم بازاریابی بین­المللی صنعت نخ و الیاف در ۲۰۱۶ خواهد بود.

نمایشگاه الیاف استانبول فرصت های تازه ای را به عنوان یک پلت فرم تجارت مؤثر برای بازدیدکننده ها و غرفه دارانی که می خواهند بازارهای جدید کشف کنند و سهمیه بازارشان را افزایش دهند خواهد بود. تکنولوژی های اخیر، مدها و نوآوری های در حال حاضر، محصولات الیاف دوستدار طبیعت همه باهم در نمایشگاه بین المللی نخ و الیاف استانبول سال ۲۰۱۶ در ۱۷-۱۵ بهمن ۱۳۹۴ به نمایش گذاشته می شوند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×