اخبار نساجی

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تجاری کشورهای اسلامی با حضور ۳۵ کشور

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تجاری کشورهای اسلامی با حضور ۳۵ کشور

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های ایران از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تجاری کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی از ۶ تا ۱۰ آبان‌ماه خبر داد.

به گزارش فارس کاظم اکبرپور پیش از ظهر دیروز در یک نشست خبری در تشریح دلایل اهمیت چهاردهمین نمایشگاه تجاری کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی اظهارداشت: تحکیم روابط تجاری بین کشورهای اسلامی امکان ایجاد زمینه برای تعاملات فرهنگی، جلسات رو دررو بین بازرگانان و امکان فضای جدید اقتصادی برای پیشبرد امور از دلایل برگزاری این نمایشگاه در سیزده دوره گذشته بوده است.

وی افزود: در نمایشگاه امسال فضای ۲۱ متری رایگان در اختیار کشورها قرار گرفته است. این نمایشگاه اهمیت ویژه‌ای برای بازرگانان ما دارد تا در کنار سایر کشورهای اسلامی به توسعه تجارت و روابط بپردازند.

وی افزود: موضوع اصلی نمایشگاه اتحاد اسلامی و توسعه پایدار اقتصادی است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اکبرپور گفت: تاکنون ۲۸ کشور برای همایش کشورهای اسلامی و ۳۱ کشور برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند که می‌توان گفت به طور کلی نمایندگان ۳۵ کشور در سطوح مختلف در نمایشگاه امسال حضور دارند. باید همه ارکان کشور به این نمایشگاه نگاه ملی داشته باشند چرا که این کار می‌تواند یک تمرین برای برگزاری اکسپو باشد.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های ایران با تاکید بر اینکه نشست‌های تخصصی بازرگانان جهان اسلام در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود، گفت: نشست ویژه بازرگانان مسلمان در زمینه آی‌تک در روز اول نمایشگاه، نشست تخصصی ساختمان و صنعتی سازی ساختمان در روز دوم نمایشگاه، نشست تخصصی همکاری‌های صنعتی در روز سوم و بازدید از کارخانجات شاخص در روز آخر انجام می‌شود.

وی افزود: چهاردهمین نمایشگاه تجاری کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی از ۶ آبان‌ماه آغاز به کار و تا ۱۰ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×