گزارش نمایشگاه ها

برگزاری همایش تجلیل از فعالان عفاف و حجاب

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

همایش «تجلیل از فعالان و دست اندرکاران عفاف و حجاب»به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در روز عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

 به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، این همایش در راستای توسعه و ترویج فعالیت‌های ارزشی و تکریم و تقدیر از خادمان عفاف و حجاب و فرهنگ سازی موضوعات مهم در این زمینه  به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور همزمان با روز عفاف و حجاب و با همراهی فعالان و دست اندرکاران این حوزه و با حضور شخصیت‌های فرهنگی هنری، فعالان عفاف و حجاب، عرضه کنندگان و تولید کنندگان محصولات عفاف و حجاب، طراحان، اساتید دانشگاه و اصحاب رسانه برگزار می شود.

در این همایش قرار است از غرفه‌های برتر بخش عفاف و حجاب بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، طراحان برتر، طرح های برگزیده، تولیدکنندگان، فعالان  و دست اندرکاران عفاف و حجاب و مؤسسات برتر فرهنگی در این عرصه تقدیر و تجلیل به عمل آید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همایش «تجلیل از فعالان عفاف و حجاب» دوشنبه ۲۱ تیرماه از ساعت ۱۶ همزمان با روز عفاف و حجاب در تالار رودکی واقع در خیابان حافظ، بلوار استاد شهریار با هدف توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و همچنین ارج نهادن به مقام والای فعالان و دست اندرکارن این حوزه برگزار می شود.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×