اخبار نساجی

برگزاری هفتمین کنفرانس بین‌المللی برند با رویکرد مسائل حقوقی و مالکیت فکری با همکاری انجمن صنایع نساجی ایران

 

برگزاری هفتمین کنفرانس بین‌المللی برند با رویکرد مسائل حقوقی و مالکیت فکری با همکاری انجمن صنایع نساجی ایران

 

مهندس علیرضا حائری دبیر انجمن صنایع نساجی ایران در این خصوص اظهار داشت: شرکت پژوهشی رهیافت با مشارکت سازمان توسعه تجارت ایران اقدام به برگزاری هفتمین کنفرانس بین‌المللی برند با رویکرد مسائل حقوقی و مالکیت فکری، در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه سال جاری در برج میلاد و با حضور اساتید، صنعتگران و فعالان اقتصادی کشور نموده است.

علیرضا حائری اشاره کرد که از اهداف برگزاری این کنفرانس می توان به مواردی همچون ارتقا و ترویج دانش مدیریت برند، تعامل و تبادل تجارب پژوهشگران و متخصصین حوزه برند پیرامون توسعه و بکارگیری تکنیک‌های برندسازی، تبیین اهمیت برند و ترغیب سازمان‌ها و تشکل‌ها به امر برندسازی، تبیین راهکارها و قوانین حمایت از مالکیت فکری برند، فضاسازی جهت تسهیل رویه‌های ثبت مالکیت فکری و نام و نشان تجاری در مراجع بین‌المللی و کمک به توسعه پایدار صادرات از طریق حمایت از مالکیت فکری برند اشاره نمود.

وی همچنین عنوان نمود که در هفتمین دوره از برگزاری این کنفرانس، پانلی تخصصی با موضوع اهمیت برندسازی و راهکارهای حمایت از برند در صنایع نساجی، فرش ماشینی و پوشاک با همکاری انجمن صنایع نساجی ایران برگزار خواهد شد که در آن مسائل و مشکلات برندسازی در این صنعت از دیدگاه صنعتگران و مدیران این صنایع بیان خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

دبیر انجمن صنایع نساجی ایران افزود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کنفرانس مذکور می‌توانند با دبیرخانه دائمی کنفرانس مستقر در شرکت پژوهشی رهیافت به آدرس خیابان مطهری، نرسیده به میرزای شیرازی، پلاک ۲۹۹، واحد ۳ و شماره تلفن های ۸-۸۸۱۰۳۵۸۶ و یا با دبیرخانه انجمن صنایع نساجی ایران از طریق شماره تلفن های ۶۶۷۰۰۰۱۷ و ۶۶۷۰۵۷۷۰ تماس حاصل فرمایند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×