اخبار فرش ماشینی

برگزاری نمایشگاه های خارجی موجب خودباوری صنعتگران می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیرعامل صندوق توسعه صادرات نساجی و پوشاک ایران گفت: برگزاری نمایشگاه های خارجی با ایجاد شرایط مقایسه تکنولوژی میان فعالان صنعت نساجی در ایران و دیگر کشورها موجب تقویت خود باوری در صنعتگران می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، سید تقی گرجی نیا ظهر شنبه در حاشیه افتتاح سومین نمایشگاه بین المللی نساجی، ماشین آلات، مواد اولیه و صنایع وابسته، سومین نمایشگاه بین المللی منسوجات خانگی و اولین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، موکت و کفپوش ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شناخت بازارهای هدف از مهمترین عوامل ایجاد توان رقابت در صنایع می باشد و صنعت نمایشگاهی به عنوان ابزاری کارآمد در این حوزه مورد توجه است.
مدیر عامل صندوق توسعه صادرات نساجی و پوشاک ایران با بیان اینکه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها تولید کنندگان غیر کارآمد را حذف می کند، ادامه داد: از دیگر مزایای برگزاری نمایشگاه های تخصصی و بین المللی استفاده صنعت گران از تجارب یکدیگر در تولید بهینه است.

گرجی نیا تولید خوشه ای را از تجارب موفق دنیا در زمینه تولید معرفی کرد و اظهار داشت: علاوه بر تقویت تولید در کارگاه های کوچک، باید به سمت تولید بهینه و صنعتی پیش رویم.
وی با اشاره به ظرفیت های ترکمنستان در تولید نخ و پنبه گفت: نمایشگاه ایران در ترکمنستان که اسفند ماه سال جاری برگزار می شود فرصت مناسبی برای تولید مشترک و فرونشاندن تب جامعه برای مصرف کالاهای خارجی است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×