اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌ها

برگزاری نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی، موکت ، کفپوش و دیوارپوش در شهر آفتاب

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

اولین نمایشگاه  بین المللی فرش ماشینی ، موکت ،‌کفپوش، دیوار پوش ، ماشین آلات و تجهیزات وابسته  از ۱۷ تا ۲۰ مرداد ماه امسال در مرکز نمایشگاه های بین المللی  شهر آفتاب برگزار می شود.

به گزارش مجله نساجی کهن مجوز برگزاری این نمایشگاه از سوی سید محمد سیدی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب به نام شرکت  بانیان فردای روشن از برگزارکنندگان با سابقه و مجرب نمایشگاه های بین المللی صادر شده است و تا به حال در فاصله دو ماه تا شروع این رویداد استقبال بسیار خوبی از سوی شرکت های تولیدکننده فرش ماشینی، موکت، دیوارپوش ها، ماشین آلات و تجهیزات وابسته این صنایع از نمایشگاه صورت گرفته است و بیش از ۵۰ شرکت برگزیده در آن ثبت نام کرده اند.

 

آقای عظیم دستفال به عنوان مجری این نمایشگاه از شرکت بانیان فردای روشن اعتقاد دارد این نمایشگاه آینده بسیار روشنی دارد و ادامه می دهد: ” نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی ، موکت ،‌کفپوش، دیوار پوش ، ماشین آلات و تجهیزات وابسته که برای اولین بار در مجنمع نمایشگاهی مجهز و زیبای شهر آفتاب برگزار می شود به اعتقاد من آینده روشنی خواهد داشت چرا که با سیاست های کلی شرکت نمایشگاه های ایران و نیز توسعه هنر – صنعت فرش ماشینی همسو است. همانطور که می دانیم در سال های آینده تقریبا تمام نمایشگاه های پر بازدید و شلوغ که در حال حاضر در تهران برگزار می شود به دلیل مشکلات ترافیکی تهران و مجموعه نمایشگاه های فعلی در تهران به خارج از شهر و مجتمع شهر آفتاب منتقل خواهد شد. از طرفی نیز با توجه به رشد خوب صنعت فرش ماشینی، نیاز به سالن های بزرگتر و مجهز تر برای میزبانی از اهالی صنعت فرش ماشینی به شدت احساس می شود که این امر در مجموعه جدید نمایشگاهی تهران قابل انجام می باشد.

علاقه مندان اطلاعات تکمیلی درباره این نمایشگاه را می توانند از ستاد برگزاری نمایشگاه (تلفن های ۸۸۹۷۳۸۷۵-۸۸۹۸۸۷۹۹) و وب سایت www.bfr-co.ir کسب نمایند.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

::: مجله نساجی کهن به عنوان همکار مطبوعاتی رسمی نمایشگاه ویژه نامه های متعدد و خبرنامه روزانه خود را همزمان با برگزاری نمایشگاه در بین شرکت کنندگان و بازدید کنندگان نمایشگاه توزیع خواهد نمود. برای حضور در خبرنامه ویژه نمایشگاه با دفتر مجله کهن تماس بگیرید: ۰۲۱۷۷۲۴۵۷۸۰

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×