جذاب‌ترین‌ها

برنده سفر رایگان به نمایشگاه دموتکس چین باشید …

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

برنده سفر رایگان به نمایشگاه دموتکس چین باشید …

دوره بعدی نمایشگاه دموتکس چین در شهر شانگهای در تاریخ ۲۲ تا ۲۴ مارچ ۲۰۱۶ مصادف با ۳ لغایت ۵ فروردین ۱۳۹۵ برگزار میشود و تعداد زیادی از شرکت های ایرانی در بخش فرش ماشینی و دستباف نیز از ایران در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

اگر قصد بازدید از این رویداد مهم فرش و کفپوش به عنوان بزرگترین رویداد فرش و کفپوش آسیا را دارید می توانید همین حالا با ثبت نام در وب سایت نمایشگاه از شانس برنده شدن بلیط رایگان سفر به شانگهای برخوردار شوید و یکی از برندگان خوش شانس سفر رایگان به چین باشید.

لینک ثبت نام

در سال ۲۰۱۶ میلادی هجدهمین دوره این نمایشگاه برگزار خواهد شد و کلکسیونی از بهترین های فرش و کفپوش جهان  در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بازار چین بازاری است گسترده که در سال های اخیر در دو بخش مصرف خانگی و تجاری با پبشرفت خیره کننده ای روبرو شده است. از طرفی افزایش دستمزدها در بین چینی ها موجب شده توان خرید آن ها بالاتر برود و نیز افزایش تعداد میلیونرها در چین و ورود آنها به بازارهای کالاهای لوکس جهان شده، که فرش دستباف ایرانی نیز یکی از این کالاها در بازار کالاهای لوکس جهان به شمار می رود. از طرف دیگر رشد ساخت و سازه ها در بخش تجاری و ساخت هتل ها موجب شده در سال ۲۰۱۲ میزان فروش کفپوش ها در چین بالغ بر ۳۷۷ میلیون متر مربع بوده باشد!

سفر رایگان به دموتکس چین شانگهای

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×