اخبار نساجی

برندسازی برای توسعه صادرات غیر نفتی ضروری است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با اشاره به اینکه برند سازی عامل اصلی برای توسعه صنعتی و تجاری کشور است گفت: ایران در صادرات محصولاتی مانند زعفران، پسته و عسل می‌تواند به قطب تجاری در دنیا تبدیل شود.

حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به این که برندسازی عامل اصلی برای توسعه صنعتی و تجاری کشور گفت: برندسازی عامل اصلی خیز کشور به سوی توسعه صنعتی و تجاری است.

خانپور برند را سمبلی جهت نشان دادن وفاداری و وظیفه شناسی دانست و افزود: نشان دار کردن محصول و خدمات، نیاز به صرف هزینه دارد اما در عوض وفاداری و صداقت بدست آمده با سود مالی بیشتری به شما خواهد رسید.

وی با اعلام این مطلب که داشتن برند یا نام تجاری موجب بوجود آمدن اعتماد و وابستگی خاطر نسبت به محصول و خدمات می شود، گفت: داشتن برند فرصت بسیار خوبی جهت گسترش تجارت را از طریق آشنایی مشتریان با محصولات و خدمات شما و ارتباط محصولات جدید با حداقل هزینه را برای تولیدکنندگان فراهم می آورد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران  لازمه برند سازی در سطح گسترده تر، افزایش کیفیت محصولات داخلی و جلب اعتماد خریداران و وفاداری مصرف کنندگان ، به تداوم خرید آن کالا  را می طلبد.

وی با اشاره به اینکه نشان تجاری مزیت رقابت در بازار را افزایش می دهد، بیان داشت: برندسازی ملی حاصل هم افزایی توامان بین تجارت و صنعت می باشد و می تواند زمینه ساز توسعه تولید داخلی و رونق ملی شود.

خانپور در پایان با تأکید بر برندسازی در صادرات غیر نفتی، تصریح نمود: در حال حاضر مشهورترین محصولات نظیر زعفران ،پسته و عسل در ایران تولید می شود ولی به سبب ضعف در برندسازی، تبلیغات و همچنین بسته بندی این محصولات با برندهای غیر ایرانی که کشورهای دیگر توزیع می شوند که می توان با برندسازی و تبلیغات گسترده به یک قطب تجاری در دنیا تبدیل شود.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×