اخبار نساجی

برنامه واگذاری شرکت های دولتی در اسفندماه اعلام شد

 

تهران- برنامه واگذاری شرکت های دولتی در اسفند ماه جاری ، از سوی سازمان خصوصی سازی اعلام شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از سازمان خصوصی سازی، عرضه سهام ۱۵ شرکت دولتی در برنامه واگذاری های سازمان خصوصی سازی در اسفند ماه جاری قرار دارد.

سهام ۱۵ شرکت دولتی در سبد واگذاری های آخرین ماه سال جاری سازمان خصوصی سازی برای عرضه از طریق مزایده، فرابورس و مذاکره قرار دارد.

بر اساس این گزارش، ۶۳/۴۹ درصد سهام شرکت گسترش انفورماتیک ایران به ارزش کل پایه ۴۴ میلیارد و ۷۸۲ میلیون و ۸۰ هزار ریال در روز ششم اسفند، ۰۸۹/۱۳ درصد سهام شرکت ایجاد محیط به ارزش کل پایه ۴۱۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون و ۳۶ هزار ریال در روز هفتم اسفند و ۱۰۰ درصد سهام شرکت جنگل شفارود به ارزش کل پایه ۲۵۹ میلیارد و ۶۹۴ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۷۳۲ ریال در روز هشتم اسفند در بازار فرابورس به صورت نقد و اقساط واگذار خواهد شد.

واگذاری ۴۰ درصد سهام شرکت اسکان صنعت سپاهان به ارزش کل پایه ۵ میلیارد و ۱۱۸ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال، ۴۰ درصد سهام شرکت صنعت فلز تیمره به ارزش کل پایه ۷۸۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و ۶۶/۲۵ درصد سهام شرکت گسترش صنایع قائن به ارزش کل پایه ۷ میلیارد و ۹۴۲ میلیون و ۸۹۹ هزار و ۴۵۶ ریال از دیگر عرضه های روز هشتم اسفند از طریق مزایده به شمار می آید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

۱۰۰ درصد سهام شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران به ارزش کل پایه ۴ میلیارد و ۱۷ میلیون و ۸۷۶ هزار ریال به صورت نقد در روز نهم اسفند، ۲۰ درصد سهام شرکت پتروشیمی گچساران به ارزش کل پایه ۵۶۵ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال در روز دهم اسفند عرضه می شود. ۱۰۰ درصد سهام شرکت بازرگانی معادن و صنایع معدنی ایران(خدمات بازرگانی فولاد) به ارزش کل پایه ۱۰۳ میلیارد و ۴۲۹ میلیون و ۷۳۶ هزار و ۵۰۰ ریال در روز سیزدهم اسفند و ۱۰۰ درصد سهام شرکت ریخته گری ماشین سازی تبریز به ارزش کل پایه ۲۵۴ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال در روز چهاردهم اسفند به صورت نقد و اقساط ، میزان سهامی است که در مدت زمان یاد شده در بازار فرابورس عرضه می شود.

همچنین ۲۰ درصد سهام شرکت فن آوران صنعت سنگدانه پارس معادل ۲۰۰ هزار سهم به ارزش کل پایه ۴۸۵ میلیون ریال و ۲۰ درصد سهام شرکت فن آوران صنعت بتن پارس معادل ۲۰۰ هزار سهم به ارزش کل پایه ۱۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال از طریق مذاکره به بخش غیر دولتی واگذار خواهد شد.

متقاضیان خرید این میزان سهام باید تا ۱۰ اسفند جاری مدارک مورد نیاز را به سازمان خصوصی سازی تحویل دهند.

این گزارش می افزاید: تعداد ۱۷ میلیون و ۵۵۰ هزار سهم سه شرکت دولتی در مجموع به ارزش کل پایه ۶۶ میلیارد و ۸۵۵ میلیون و ۹۵ هزار و ۲۵۰ سهم در روز دوشنبه ۱۵ اسفندماه جاری روی میز مزایده قرار می گیرد.

بر این اساس، ۳۰ درصد سهام شرکت ویلا گستر شایان بویر معادل ۳۰۰ هزار سهم به ارزش کل پایه ۷۷۶ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال، ۳۰ درصد سهام شرکت فولاد شرق کاوه معادل ۳ میلیون سهم به ارزش کل پایه ۲۰ میلیارد و ۲۸۹ میلیون ریال و ۱۳/۴۶ درصد سهام شرکت فولاد میبد معادل ۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار سهم به ارزش کل پایه ۴۵ میلیارد و ۷۸۹ میلیون و ۹۹۵ هزار و ۲۵۰ ریال، میزان سهامی است که زمان یاد شده از طریق مزایده به بخش خصوصی فروخته می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×