اخبار فرش ماشینی

برنامه های راهبردی فولاد خودرو و نساجی در وزارت صنعت تدوین شد

 

محمدرضا نعمت‌زاده یکشنبه در همایش فرایند قانونگذاری- الزامات و راهکارها در پنل مشترک با وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی گفت: بیش از یک سوم یعنی حدود ۳۷ درصد تولید ناخالص ملی زیرمجموعه برنامه ها و سیاست گذاری های وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

وی با تاکید بر این که بنگاه های زیر مجموعه این وزارتخانه به بخش خصوصی واگذار شده است افزود: دو موسسه سازمان گسترش و نوسازی صنایع و معادن و سازمان توسعه صنایع معدنی زیر نظر ما قرار دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی از دیگر بخش های وزارت صنعت، معدن و تجارت است که متولی ۷۵۰ شهرک صنعتی در سطح کشور است اما وظیفه این وزارتخانه صرفا حاکمیت و سیاست گذاری کلان است و برنامه راهبردی ۱۰ ساله ای در این زمینه نهایی کرده ایم.

وی گفت: برای نیل به افق چشم انداز، اهداف خرد و کلان مشخص شده و برنامه های راهبردی در حوزه های فولاد، خودرو و نساجی تدوین کرده ایم لذا اکثر کار این وزارتخانه برعهده بخش خصوصی است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی تاکید کرد: این وزارتخانه پیگیر مسائل مربوط به اقتصاد مقاومتی است، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ۷ مورد را برای این وزارتخانه تعیین و ابلاغ کرده است که ما نیز براساس آن برای هر مورد مسئولی معرفی کرده ایم.

نعمت زاده افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان مسئول اقتصاد دانش بنیان باید با کمک دستگاه های دیگر براساس تاکیدات رهبری پروژه های خود را به سمت دانش بنیان شدن پیش برد.
وی به تعامل میان مجلس و وزارت صنعت،معدن و تجارت تاکید کرد.

همایش فرایند قانونگذاری- الزامات و راهکارها از روز شنبه با حضور منتخبان مردم در مجلس دهم در محل سابق مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×