اخبار نساجی

برنامه اولین روز هیات تجاری اتاق تهران در آذربایجان

 

برنامه اولین روز هیات تجاری اتاق تهران در آذربایجان

امضای تفاهمنامه بین اتاق تهران و کنفدراسیون ملی سازمان های کارفرمایی آذربایجان
دیدار و گفت و گوی یحیی آل اسحاق و کمال الدین حیدراف

    هیات تجاری اتاق تهران پس از ورود به شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان در هتل هیلتون این شهر مستقر شد. این هیات تجاری که به سرپرستی یحیی آل اسحاق به باکو سفر کرده قرار است طی سه روز مذاکرات فشرده و دیدارهای مستقیم با فعالان بخش خصوصی آذربایجان چگونگی توسعه روابط تجاری و اقتصادی دو کشور را بررسی کند.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، هیات سی نفره تجاری اتاق تهران اولین روز کاری خود را به دیدار با اعضای کنفدراسیون ملی سازمان های کارفرمایی جمهوری آذربایجان آغاز خواهد کرد. صبح امروز این هیات در هتل “پارک این” شهر باکو میهمان این تشکل اقتصادی است. برابر برنامه،در ابتدای این دیدار محمد موسی یف رئیس کنفدراسیون ملی سازمان های کارفرمایی جمهوری آذربایجان و یحیی آل اسحاق رئیس اتاق تهران به سخنرانی خواهند پرداخت. هم چنین محسن پاک آیین سفیر ایران در باکو، ویدادی قلی اف نایب رئیس بنیاد تشویق سرمایه گذاری و صادرات جمهوری آذربایجان و محمد عطاردیان دبیر کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران نیز سخنرانی خواهند داشت.

در این دیدار که از ساعات اولیه صبح امروز آغاز شده تفاهمنامه هایی بین کنفدراسیون ملی سازمان های کارفرمایی جمهوری آذربایجان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران به امضا خواهد رسید. همچنین دبیرکل کنفدراسیون ملی سازمان های کارفرمایی به معرفی این سازمان ها و فرصت های موجود تجاری در آذربایجان برای گسترش روابط با ایران خواهد پرداخت.
مذاکرات دو جانبه فعالان بخش خصوصی دو کشور نیز پس از این مراسم در سالن کنفرانس هتل “پارک این” انجام خواهد گرفت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

برابر برنامه اعلام شده،یحیی آل اسحاق بعدازظهر امروز با کمال الدین حیدراف وزیر حوادث غیرمترقبه آذربایجان نیز دیدار و گفت و گو خواهد داشت.

هیات ایرانی امشب در ضیافت شامی که توسط عبدالباری گزل مدیر شرکت هلدینگ آذرسون به افتخار حضور فعالان بخش خصوصی ایران ترتیب داده شده شرکت خواهند کرد و با شرکت های این هلدینگ به مذاکره و گفت و گو خواهند پرداخت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×