اخبار نساجی

برنامه‌های مهم سازمان بورس در سال۹۱

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تین نیوز: رییس سازمان بورس اوراق بهادار ادامه پذیرش شرکت‌های بزرگ در بورس، راه‌اندازی بورس انرژی و افزایش نقش بازار سرمایه در تامین مالی شرکت‌ها را از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در سال ۹۱ اعلام کرد‌.

علی صالح‌آبادی گفت: یکی از برنامه‌های مهم سازمان بورس در سال ۹۱ ادامه پذیرش شرکت‌های بزرگ در بورس اوراق بهادار است‌.
وی اظهار داشت: در همین راستا امیدوارم سهام هلدینگ خلیج فارس در نیمه نخست سال در بورس تهران عرضه شود‌.

سخنگوی سازمان بورس افزود: تقویت جذب منابع داخلی برای تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی از دیگر برنامه‌های مهم این سازمان در سال جدید است تا این بازار بتواند به رونق تولید کمک کند  ‌.

صالح‌آبادی راه‌اندازی بورس انرژی، ارتقای سیستم‌های الکترونیکی بازار سرمایه در جهت افزایش شفافیت و اطلاع‌رسانی و عرضه ابزارهای مالی جدید را از دیگر برنامه‌های مهم سازمان بورس در سال ۹۱ اعلام کرد‌. وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگ‌سازی و آموزشی سازمان بورس از سال گذشته از طریق رسانه‌ها آغاز شده است، افزود‌: این برنامه‌ها در سال جدید تقویت خواهد شد تا افراد بیشتری با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس آشنا شوند‌. رییس سازمان بورس درباره مهم‌ترین دستاوردهای بازار سرمایه در سال ۹۰ گفت: حجم معاملات بورس تهران در سال گذشته به حدود ۲۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان و فرابورس به هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسید‌.

وی خاطرنشان کرد‌: ارزش بازار سال ۹۰ در بورس تهران به حدود ۱۲۷ هزار میلیارد تومان و در فرابورس به ۳۰ هزار میلیارد تومان رسید‌.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سخنگوی سازمان بورس ادامه داد‌: حجم معاملات بورس کالا نیز با ۵/۲ برابر افزایش از مرز ۳۰ هزار میلیارد تومان گذشت‌. صالح‌آبادی حجم کل معاملات بازار سرمایه در سال ۸۹ را ۴۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت‌: این رقم در سال گذشته رشدی ۵۰ درصدی را تجربه کرد به‌طوری که حجم معاملات از ۶۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد‌.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×