اخبار نساجی

برق را ارزان می‌کنیم

 

برق را ارزان می‌کنیم

دبیر سندیکای صنعت برق از آمادگی فعالان بخش خصوصی برای دریافت سهام شرکتهای توزیع برق به جای طلب ۵۰۰۰ میلیارد تومانی این مجموعه‌ها خبر داد و اعلام کرد: در صورت واگذاری سهام شرکتهای توزیع، قیمت تمام شده برق کاهش می‌یابد.

حمیدرضا صالحی درباره پیشنهاد جدید وزارت نیرو برای عرضه اوراق مشارکت فروخته نشده برق و آب بابت طلب پیمانکاران و سازندگان داخلی گفت: در صورتی که این اوراق مشارکت فروخته نشده قابلیت نقد شدن در بانک عامل را داشته باشد، امکان تهاتر بدهی‌ها با اوراق مشارکت وجود دارد.

دبیر سندیکای صنعت برق ایران با اعلام اینکه بانک‌های عامل باید از اوراق مشارکت فروخته نشده آب و برق به پیمانکاران حمایت کنند، تصریح کرد: در حال حاضر با افزایش بدهی وزارت نیرو به پیمانکاران و سازندگان صنعت برق، مشکلات این بخش برای پرداخت برخی از عوارض گمرکی و مالیاتی دو چندان شده است.

وی افزود: بخش خصوصی از دریافت اوراق مشارکت به جای طلب خود در صورتی‌که سازمان امور مالیاتی و یا گمرک از برداشت این اوراق به جای طلب پیمانکاران حمایت کند، استقبال خواهد کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این فعال اقتصادی با یادآوری اینکه هم اکنون حجم بدهی‌های وزارت نیرو به سندیکای سازندگان تجهیزات و پیمانکاران صنعت برق کشور به بیش از ۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است به مهر گفت: در سال‌جاری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از این بدهی‌ها که حدود چهار درصد از حجم کل بدهی‌ها را شامل می شود، توسط وزارت نیرو پرداخت شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×