اخبار نساجی

بررسی مسائل جهانی منسوجات بی‌بافت

مجموعه وبینار‌های INDA

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

INDA، انجمن صنایع نساجی منسوجات، طی سه وبینار یک ساعته درمورد مشکلات صنعت منسوجات بی‌بافت آمریکای شمالی، آگاهی می‌دهد.

این موضوعات مهم شامل استانداردهای عملکرد ماسک صورت، مسائل مربوط به سیاست‌های قانون‌گذاری پلاستیک‌های یکبار مصرف و تأثیرات صنعت ناشی از تقاضای دستمال مرطوب، گان‌های جراحی و ماسک صورت به خاطر همه‌گیری کووید ۱۹ در زمینه اسپان باند و اسپان لیس می‌باشند.

وبینارهای یک ساعته در ساعت ۱۱ صبح در تاریخ ۱۶ ، ۲۵ مارس و ۶ آوریل برگزار می‌شوند و شامل موضوعات تخصصی در زمینه استانداردهای ماسک صورت، قانون پلاستیک و تجزیه و تحلیل عرضه /تقاضای منسوجات بی‌بافت هستند.

موضوعات عبارتند از: 

• استاندارد عملکردی جدید ASTM برای ماسک‌های صورت و فرصت‌های طراحی محصول

برای استفاده از الیاف ذوب شده در بخش بهداشت و درمان، ضمن استفاده از سایر منسوجات بی‌بافت برای محافظت از عموم مردم، INDA با انستیتوی ملی ایمنی و بهداشت شغلی و انجمن آزمایش و مواد آمریکایی (ASTM) همکاری کرده است تا استاندارد عملکردی مناسبی را برای ماسک‌های صورت توسعه بدهد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

• مسائل مربوط به پلاستیک و صنعت بی‌بافت

ابتکارات قانونی در مورد پلاستیک‌های یکبار مصرف که در کالیفرنیا، کانادا و کنگره ایالات متحده ارائه شده، برای منسوجات بی‌بافت، به ویژه مواردی که در آنها از ویسکوز استفاده می‌شود، مضر خواهد بود. تمام مشاغل درگیر با منسوجات بی‌بافت باید از این تأثیرات قریب الوقوع بر روی محصولات خود و عواقب ناخواسته آن برای تجارت مطلع باشند.

• ظرفیت تولید اسپان باند/ اسپان لیس و سناریوهای تقاضا در اثر کووید-۱۹

همه‌گیری کووید-۱۹ و واکنش دولت فدرال ایالات متحده به آن به سرعت ردپای آمریکای شمالی را برای تولیدات منسوجات بی‌بافت افزایش داده است.

به گفته رئیس INDA: “بیماری همه ‌گیر کرونا چالش‌های بسیاری را برای صنعت بی‌بافت در آمریکای شمالی و سراسر جهان ایجاد کرده است. INDA در ردیابی، راهنمایی و پشتیبانی از مسائل مربوطه فعال بوده و به صورت آماده‌باش قرار دارد.”

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×