اخبار نساجی

بررسی شیوه‌نامه نحوه تعیین قیمت‌گذاری خودرو

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بررسی شیوه‌نامه نحوه تعیین قیمت‌گذاری خودرو

 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه صنعت خودرو نیازمند نگاهی استراتژیک است،گفت: مباحث راهبردی در این صنعت باید براساس اهداف و سیاست های توسعه ای صنعت خودرو تدوین شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی غضنفری در جلسه شورای سیاست گذاری خودرو با حضور تعدادی از معاونان این وزارتخانه ، خودرو سازان و قطعه سازان عنوان کرد: خودرو یکی از مهمترین صنایع جهان و معیارهای توسعه صنعتی هر کشوری محسوب می شود وارتقا آن نیز در ایران به طور جدی مورد توجه است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه  پی ریزی استراتژی مناسب موجب ارتقای کیفی و کمی صنعت خودرو می شود، تصریح کرد: درآمد زایی ، اشتغالزایی و توسعه سایر بخش های صنعتی  از جمله آثار تبیین درست استراتژی خودرو است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی همچنین ابتکار، خلاقیت ، نوآوری را برای خودرو سازان مورد تاکید قرار داد و گفت : سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان نیز باید وظایف خود را در خصوص بازار خودرو انجام دهد.

بررسی شیوه نامه تعیین قیمت گذاری به تفکیک انواع خودرو  
محسن صالحی‌نیا نیز گفت: بحث و بررسی در زمینه شیوه نامه نحوه تعیین قیمت گذاری انواع خودرو به تفکیک انواع خودروهای سبک  تخصصی و تجاری و سنگین از جمله موضوعات مطرح شده در شورا بود.

وی افزود: در این زمینه نظرات اعضا جلسه مطرح شد و مقرر گردید طی برگزاری کارگروه تخصصی تنظیم بازار و زیر مجموعه شورای سیاست گذاری خودرو ، موضوعات بررسی و توافقات لازم با اکثریت اعضا ابلاغ شود.

این مقام مسئول گفت :دراین نشست همچنین گزارشی از وضعیت تولید، تامین ، عرضه و بیان برخی مشکلات مبتلا به توسط شرکت های خودرو ساز ارایه شد که با توجه به آن برادامه سیاست های مرتبط با ارتقاء سطوح کیفی  و خدمات پس از فروش مطابق با آخرین مصوبات تاکید شد.

صالحی نیا تصریح کرد: بکارگیری توان قطعه سازان و مجموعه سازان داخلی از دیگر محورهای مورد توافق این جلسه بود و مقرر گردید به صورت ادواری و در فاصله های کوتاه مدت از طرف معاونت امور صنایع و اقتصادی روند ، مورد پایش قرار گرفته و گزارشات آن به جلسات بعدی شورا ارایه شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×