اخبار فرش ماشینی

برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران

نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران از ۱۶ تا ۱۹ بهمن ماه جاری با حضور دست اندرکاران صنعت پوشاک و مشارکت ده ها واحد بزرگ تولیدی، خدماتی و همچنین تجهیزات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

بدر نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران واحدهای مختلف تولیدی، صنعتی ریسندگی، بافت و طراحی و فروشگاههای بزرگ، جدیدترین تولیدات، طرح ها و مدل های متنوع و مختلف لباس ایرانی اسلامی را ارایه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

در نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران، علاوه بر صنعتگران، فروشگاههای زنجیره ای، فروشگاه های عمده فروشی و خرده فروشی، بنکداران و نمایندگی برندهای خارجی، رایزنان بازرگانی سفارتخانه های کشورهای اسلامی و بویژه کشورهای همسایه نیز حضور و مشارکت دارند.

در این نمایشگاه همچنین برترین برندهای پوشاک ملی شامل انواع برندهای پوشاک مردانه، زندانه و بچگانه در قالب طرح ها و رنگ های گوناگون در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در این رویداد تولیدات شرکتهای صاحب نام و برندهای معروف کشور در قسمتهای مختلف بچه گانه، زنانه و البسه مردانه به نمایش درخواهد آمد که این فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی مصرف کنندگان داخلی با کیفیت و تنوع محصولات داخلی است.

تولید کنندگان لباس و همچنین خانواده ها و علاقه مندان می توانند با حضور در این نمایشگاه با نوین ترین و جدیدترین طرح ها، مدل ها و برندهای برتر لباس زیبای ایرانی آشنا شوند.

این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی در اختیار تولیدکنندگان، بازرگانان و سایر دست اندرکاران این صنعت قرار می دهد تا با استفاده از دانش و تخصص خود، چهره شایسته ای از محصول ایرانی را به جامعه نشان داده و توانمندی های صنتعگران داخل را در معرض قضاوت، قرار دهند.

ارتقاء سطح تولید داخلی کشور، تقویت ارتباط بین تولیدکنندگان و شبکه توزیع، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال، افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید پوشاک ایرانی، مهمترین اهداف برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران است.

در حاشیه نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران، سمیناری با موضوع برندسازی در حوزه پوشاک، برگزار خواهد شد که ضمن ارایه آخرین دستاوردهای علمی این حوزه، تجربیات نخبگان موفق برندهای با سابقه نیز در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

برگزاری مسابقه بزرگ طراحی پوشاک ایرانی، یکی دیگر از برنامه های جانبی نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران است. این برنامه در طول چهار روز بر پایی نمایشگاه با حضور استادان برتر این حوزه و با نظارت انجمن طراحان ایران و اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و در رشته های لباس های بچه گانه، زنانه، مردانه و نوجوان و نیز طراحی پارچه برگزار می شود.

هدف از برگزاری این مسابقه، آشنایی طراحان با نیازهای واحدهای تولیدی و معرفی این بخش مهم از صنعت پوشاک است.

نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران از ۱۶ تا ۱۹ بهمن ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×