اخبار نساجی

بدقولی در تحویل سوخت نیروگاه‌ها نکردیم

 

مدیر پالایشگاه‌های گازی شرکت گاز با اشاره به اینکه وزارت نفت متعهد به تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه‌ها است، در واکنش به اظهارات مسئولان وزارت نیرو گفت: مشکلی در تامین سوخت نیروگاه ها نیست و ما به وعده خود پایبندیم.

مهدی جمشیدی دانا در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه زمان بندی صورت گرفته که در سال گذشته انجام شد گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری کار تعمیرات پالایشگاه های گازی در حال انجام است به طوری که حتی به مدت یک ماه نیز این تعمیرات جلوتر از برنامه در حال انجام است.

مدیر پالایشگاه های گازی کشور ادامه داد: هم اکنون پالایشگاه ها مشغول پالایش گاز هستند و تعمیرات به گونه ای انجام می شود تا خللی در کار پالایش صورت نگیرد به طوری که معمولا یک واحد از مدار خارج و پس از تعمیر واحد برای بار مجدد وارد مدار شده و واحد بعدی از یک پالایشگاه را تعمیر می کنیم.

جمشیدی دانا با اشاره به انتقاد هایی که از سوی مدیران وزارت نیرو مبنی برکاهش تولید گاز شده است به طوری که گاز تحویلی به نیروگاه ها کاهش یافته پاسخ داد: وزارت نفت متعهد شده که سوخت مورد نیاز نیروگاه ها را در اختیارشان قرار دهد و ما نیز به قول خود پایبندیم. این تعمیرات موجب شده است تا مقداری گاز تحویلی کاهش یابد اما این گونه نیست گاز به نیروگاه ها تحویل ندهیم به طوری که انها از سوخت مایع نیز برای تولید برق استفاده می کنند.

وی خاطرنشان کرد: دوباره تاکید می کنم که وزارت نفت متعهد به تامین سوخت نیروگاه ها است بنابراین مشکلی از این بابت وجود ندارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیر پالایشگاه های گازی کشور در پایان اظهار کرد: هم اکنون به طور میانگین ۴۱۸ میلیون متر مکعب گاز پالایش می شود که اگر میزان گاز وارداتی را به آن اضافه کنیم حدود ۴۳۳ میلیون متر مکعب گاز به مبادی مصرف و ذخیره سازی ارسال می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×