اخبار فرش ماشینی

بخش خصوصی ناجی نساجی کشور است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 احمد کیمیایی اسدی، فعال صنعت نساجی و عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران:بخش خصوصی ناجی نساجی کشور است

در حال حاضر، تنوع طرح و رنگ و پارچه های خارجی فریبنده است و نکته کلیدی در نجات بازار داخلی، تلاش در این سه حوزه برای جلب نظر مشتری است.

احمد کیمیایی اسدی عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران و فعال صنعت نساجی در گفت و گو با خبرنگار وب سایت خبری اتاق گفت: هرچند دولت باید زمینه را برای بهبود وضعیت صنعت نساجی و پوشاک کشور فراهم کند اما دولت به تنهایی متولی این امر نیست. دولت توانایی ها و محدودیت های خودش را دارد و با مشکلات زیادی از جمله کاهش قیمت نفت، مسائل کلان اقتصاد در منطقه و جهان دست به گریبان است. فکر می کنم بهتر است برای بهبود وضعیت نساجی بخش خصوصی با توان خودش به میدان بیاید.

کیمیایی با اشاره به اینکه محصولات نساجی با سلیقه مشتریان داخلی جور نیست گفت: بهتر است تولیدکنندگان علاوه بر تلاش برای کاهش هزینه تولید و تلاش برای خرید ماشین آلات جدید و استفاه از تکنولوژی روز، در تولید خلاقیت داشته باشند تا بتوانند با محصولات خارجی رقابت کنند. در حال حاضر، تنوع طرح و رنگ و پارچه های خارجی فریبنده است و نکته کلیدی در نجات بازار داخلی، تلاش در این سه حوزه برای جلب نظر مشتری است.

فعال صنعت نساجی گفت: بدون تردید در شرایط یکسان مشتری ایرانی ترجیح می دهد کالای داخلی را بخرد. زمانی که تولیدات از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار باشند و نوآورانه طراحی شده باشند، می توانند در بازار داخلی، رقیب وارداتی شان را شکست دهند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×