اخبار نساجی

با ۲۲ میلیون تومان یک دستگاه پرادو وارد کنید!

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

طبق آمار منتشر شده کمرگ ایران یکدستگاه پرادوی ۲۰۱۲ با نرخ ارز مرجع به ارزش ۲۲ میلیون تومان وارد کشور شده است .

به گزارش آخرین به نقل از مشرق ؛ بحث واردات خودروهای لوکس به خصوص از ابتدای سال جاری توجه خیلی از رسانه ها را به خود جلب کرد و تا مدت ها به سوژه اول برخی از آنها تبدیل شد .

این حجم واردات به حدی بود که با پیگیری رسانه ها بالاخره دستور واردات خودرو های لوکس صادر شد و کار به اینجا ختم نشد و نهایتا جزو سوال هایی شد که رئیس جمهور باید در مجلس به آن پاسخ دهد .

بر اساس این گزارش ؛تنها در یکی از این موارد که به آن اشاره می شود یک دستگاه خودروی سواری تویوتاپرادو مدلVXL ،ساخت سال ۲۰۱۲ به رنگ سفیدصدفی با نرخ ارز مرجع از کشور امارات و  از گمرک شهید رجایی به کشور وارد شده است .

این خودرو به ارزش ۲۲۳۷۲۰۰۰۰ ریال ،در کمرگ کشور ؛ بله تعجب نکنید با قیمت  ۲۲ میلیون تومان  قیمت گذاری شده  و سند آن هم اسناد گمرک ایران می باشد.

بر اساس همین آمار ارزش دلاری این خودرو  ۱۸۲۴۸ دلار (۱۲۲۶)می باشد و با توجه به قیمت هایی که در آگهی ذیل مشاهده می کنید به نظر شما سود حاصل از واردات فقط یکدستگاه خودرو پرادو چند میلیون تومان می باشد ؟

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

حال جای سوال دارد سود حاصل از  این واردات به جیب چه کسانی می رود؟امیدواریم هر چه سریعتر مسئولی پیدا شود و البته این بار به صورت جدی! به این سوال هایی که در ذهن مردم شکل گرفته پاسخ دهد .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×