جذاب‌ترین‌ها

با ورود ماشین آلات مدرن به صنعت فرش ماشینی تفکر مدیران هم مدرن شده است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مجید گواهی – شرکت فرش و نگین مجلل

با ورود ماشین آلات مدرن به صنعت فرش ماشینی تفکر مدیران هم مدرن شده است

 

شرکت فرش و نگین مجلل که اخیرا خود را به تازه ترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در بافت فرش ماشینی یعنی ماشین ۱۲۰۰ شانه ندویل مجهز کرده است از فرش های شانه ۱۲۰۰ خود رونمایی کرد.

مدیر عامل این شرکت که برای چهارمین سال پیاپی در نمایشگاه شرکت می کند این رویداد را مهم و حضور در آن را ضروری خواند و اظهار کرد: “حضور در نمایشگاه برای ما نتایج مثبت بسیار زیادی داشته است. شرکت های کوچک و متوسط که درحال توسعه هستند با حضور در این رویداد هم نوآوری ها را می بینند و هم خودشان برای نوآوری و پیشرفت آماده می شوند. رشد نمایشگاه در سالهای گذشته مشهود بوده است. به نظر من به روز شدن تکنولوژی در کارخانجات فرش ماشینی طرز تفکر مدیران را نیز به روز کرده و همانطور که ماشین آلات عوض شده اند دیدگاه مدیران نیز به بلوغ رسیده و مدیران فرش ماشینی سعی می کنند با روش های نوین موجود در دنیا بازاریابی، غرفه سازی، فروش و … را انجام دهند که اتفاق بسیار خوبی است. همین به روز شدن موجب رشد خوب صادرات نیز شده است.”

ایشان تغییر زمان برگزاری نمایشگاه را نامطلوب ارزیابی کرد و گفت: ” به نظر من این تغییر یک اقدام کاملا غیر حرفه ای و غیر استاندارد است. برگزاری نمایشگاه های تخصصی در همه جای دنیا زمان مشخص و استانداردی دارد اما ما همیشه سعی می کنیم خلاف آن عمل کنیم و این بسیار بد است.”
آقای گاهی در مورد صادرات شرکت افزود: “شرکت ما برنامه ریزی های خوبی را برای ورود به بازارهای صادراتی دارد. در حال حاضر به عراق، افغانستان و پاکستان صادرات داریم و خوشبختانه در روز اول نمایشگاه نیز مشتریانی مشتری عراقی آمریکایی داشتیم که به توافقات خوبی نیز رسیدیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

تحریریه مجله کهن

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×