جذاب‌ترین‌ها

فرش جردن: با هدف برند سازی به نمایشگاه می آئیم

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مهدی نوروزپور – فرش جردن

با هدف برند سازی به نمایشگاه می آئیم

فرش جردن با بیست سال سابقه در صنعت فرش ماشینی از شرکت هایی است که به طور مداوم در نمایشگاه فرش ماشینی تهران حضور داشته و امسال برای هفتمین سال پذیرای اهالی این صنعت است. آقای نوروزپور در گفت و گو با خبرنگار مجله کهن، هشتمین دوره نمایشگاه را به طور کلی موفق ارزیابی کرد و افزود:” نمایشگاه اتفاق خوبی است که باعث می شود همه تولیدکنندگان خودشان را ارزیابی کنند و ببینند کجای این صنعت قراردارند و خط مشی حرکت آینده خود را تعیین کنند. شرکت ما صرفا برای جلب مشتری در نمایشگاه حضور نمی یابد و بیشتر با هدف برندینگ و شناساندن نام فرش جردن شرکت می کنیم.

ایشان تغییر ساعات بازدید نمایشگاه را غیر ضروری خواند و اظهار داشت: ” تغییر ساعات نمایشگاه بسیاری از برنامه ریزی های ما را به هم ریخته است. به ویژه برای بازدیدکنندگان شهرستانی که می خواهند صبح به تهران بیایند و پس از بازدید یکروزه بعدالظهر به شهر خود بازگردند کار بسیار سخت شده است. ضمن اینکه این زمان بندی خسته کننده است.

فرش جردن- نمایشگاه فرش ماشینی و موکت تهران

آقای نوروزپور خواستار حمایت بیشتر برگزارکنندگان نمایشگاه از شرکت های تولید شد و گفت:” ما از برگزار کنندگان تقاضا داریم از شرکت های غرفه گذار به معنای واقعی حمایت کنند وتنها شعار ندهند. متاسفانه برخی از رفتارها موجب گله مندی برخی از همکاران میشود و این در آینده به نمایشگاه ضربه میزند. امید است بتوانیم همه با همدلی و همفکری مشکلاتی که وجود دارد را ازبین ببریم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیر عامل شرکت فرش جردن رقابت موجود بر سر شانه و تراکم را بیهوده میداند ادامه می دهد:” متاسفانه در حال حاضر شانه بالاتر و تراکم زیاد نشانه برتری کالا شده و این دید غلط از تولیدکننده به مصرف کننده هم منتقل شده است درحالی که همه می دانیم کیفیت فرش به عوامل متعدد مثل کیفیت مواد مصرفی، طراحی، رنگبندی، بازاریابی و توزیع مناسب، گارانتی محصول و … هم بستگی دارد. در بازارهای داخلی و بین المللی یک فرش با رنگ بندی، طراحی و کیفیت بافت استاندارد حتی اگر ۵۰۰ شانه و کمتر هم باشد می تواند بسیار پرفروش و سود آور باشد. اما همانطور که گفته شد جای تاسف است که بازار مردم را به خرید شانه بالا ترغیب می کند.
شرکت فرش جردن به کشورهای متعدد از جمله اکراین، امارات، قطر، افغانستان، پاکستان، روسیه ، آذربایجان، کانادا، چین و … صادرات دارد.

تحریریه کجله کهن

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×