جذاب‌ترین‌هانساجی و مردم

با خرید فرش های کودک مناسب خلاقیت و شادابی را به اتاق کودکان خود ببرید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شاید وقتی نام فرش کودک را می شنوید تصاویر شخصیت های کارتونی و طرح های رنگارنگ و شاد به ذهن شما خطور کند که در بازار فرش تهران زیاد دیده می شود. اما فرش کودک فقط با شخصیت های کارتونی جذاب نمی شوند. امروزه شرکت های خلاق، با بهره گیری از کارشناسان تربیتی و روانشناسان کودک مدل های جدیدی از فرش کودک و یا اتاق های بازی و مهد کودک ها را به بازار عرضه می کنند که در عین حالی که نقش یک کف پوش و زیر انداز گرم و نرم را برای کودک دارد جنبه های آموزشی فوق العاده ای را هم دنبال می کند.

برای کودک خود فضای جذابی را بسازید.
در بسیاری از موارد برای والدین امکان ندارد که اتاق کودک را آن طور که می خواهند طراحی کنند. مثلاً فرض کنید خانه شما اجاره ای است که دارای دیوارهای رنگ شده سفید یا کرم است و صاحب خانه هم به شما اجازه استفاده از کاغذ دیواری های اتاق کودک را نمی دهد. در این صورت تنها یک فرش اتاق کودک که با هدف انتخاب شده می تواند با رنگ های شاد و کاربری مناسب فضای اتاق را گرم تر کند.
برای این کار فرش های بازی گزینه خوبی هستند. فرش های بازی معمولاً دارای طرح هایی مانند جاده، شهر، سیارات فضایی، نقشه کشورها، حیوانات، شماره ها و حروف و … هستند. در تصاویر زیر می توانید تعدادی از این فرش های زیبا را مشاهده کنید. این فرش ها برای کودکان زیر ۱۲ سال که بیشتر اوقات خود را روی زمین و در حال بازی هستند بسیار مناسب است چرا که فرش وسیله بازی آن ها نیز هست و هموراه زمینه ای برای خلاقیت و نوآوری ایجاد می کند.

فرش کودک

فرش کودک

فرش کودک

مطالب بیشتر در مورد فرش ماشینی و  … را در کانال اینستاگرام ما دنبال کنید :

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

 

————————————————————————————

این مطلب را نیز بخوانید
پیشنهاد سردبیر : الیاف مصنوعی یا الیاف بشر ساخت چیست ؟ 

————————————————————————————
تحریریه مجله نساجی کهن
ارسال مقالات و ترجمه جهت انتشار در سایت : info@kohanjournal.com

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×