اخبار نساجی

با اجرای سند نوآوری و خلاقیت در صنعت تحریم‌ها بی‌اثر خواهد شد

 

 

عضو کمیسیون آموزش و پژوهش‌های اقتصادی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اصفهان گفت: پیاده سازی سند نوآوری و خلاقیت در صنعت استان می‌تواند تحریم‌ها را بی‌اثر کند.

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ،محمدحسن مجتبایی در جلسه کمیسیون آموزش و پژوهش‌های اقتصادی اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: بر اساس سند نوآوری و خلاقیت در صنعت، روش رفع خلاقانه مسائل و مشکلات در صنعت نهادینه می‌شود.

وی افزود: مراحل ایجاد این سند در واحدهای تولیدی شامل تدوین استراتژی واحد، ایجاد نظام دریافت طرح‌های نوآورانه، گردآوری ایده‌ها، ایجاد هسته‌ها در سازمان، رفع مسائل به روش نوآورانه و مهندسی آن در واحد تولیدی است.

عضو کمیسیون آموزش و پژوهش‌های اقتصادی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اصفهان تصریح کرد: واحدهای تولیدی با تدوین استراتژی صنعت استان، بر اساس این برنامه می‌توانند به فعالیت بپردازند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی اظهار کرد: بیشتر واحدهای تولیدی استان اصفهان استراتژی خاصی برای فعالیت ندارند.

رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش‌های اقتصادی اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این جلسه طرح چرخش مغزها را فعالیت اثرگذار در فضای اقتصادی کشور دانست و گفت: ایجاد پایگاه داده اطلاعاتی در مورد طرح‌های ایرانیان خارج از کشور با هدف رونق اقتصادی می‌تواند در شرایط کنونی اقتصاد گام موثری باشد.

مرتضی بیشه با تاکید بر اینکه مدیریت سنتی بسیاری از واحدهای صنعتی استان عامل جدایی آنها از مراکز آموزشی است، تصریح کرد: نقش تشکل‌های اقتصادی مانند اتاق بازرگانی و خانه صنعت در نزدیک کردن صنعت با دانشگاه بسیار موثر است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×