اخبار نساجی

بانک ملی: عرضه امروز کمتر از ۱۰۰ هزار قطعه سکه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بانک ملی: عرضه امروز کمتر از ۱۰۰ هزار قطعه سکه

عضو هیئت مدیره بانک ملی با تایید وجود اخلال در سیستم عرضه سکه‌های پیش‌ فروش شده گفت: با توجه به اینکه در رو اول ثبت‌نام پیش‌فروش کمتر از ۱۰۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند، میزان مراجعه برای دریافت سکه زیاد نبود.

عباس کمره‌ای در گفت‌وگو با فارس «توانا» با بیان اینکه هنوز آمار دقیقی از میزان سکه‌های عرضه شده در روز اول در دست نیست، اظهار داشت: روز اول ممکن است با مشکلاتی مواجه باشد ولی خوشبختانه امروز کار به خوبی پیش‌ رفت و بانک مرکزی و ملی اطلاع رسانی خوبی داشتند.

وی افزود: در حال حاضر اطلاع دقیقی از میزان سکه‌های پیش فروش شده یا ارائه حواله به متقاضیان وجود ندارد.

عضو هیئت مدیره بانک ملی با تایید ایجاد اخلال در سیستم بانک ملی برای عرضه سکه‌های پیش‌فروش شده گفت: طبیعی است که در رو اول هر کاری اختلال‌هایی ایجاد شود، اما هم‌اکنون روند به صورت طبیعی در حال انجام است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با بیان اینکه در روز اول پیش‌فروش سکه در تاریخ ۲۹ آذر سال گذشته کمتر از ۱۰۰ هزار نفر برای پیش‌فروش ثبت‌نام کردند، گفت: بنابراین انتظار ما در روز اول عرضه سکه‌های پیش‌فروش شده همین میزان بود، اما تاکنون کمتر از تعداد ثبت‌نامی‌ها برای دریافت سکه‌های خود مراجعه کرده‌اند.

کمره‌ای ادامه داد: در ۵ روز ابتدای ثبت نام از متقاضیان پیش‌فروش سکه استقبال زیادی نشده بود و با توجه به اینکه برای عرضه سکه‌ها باید حداقل ۴ ماه از مدت پیش‌فروش گذشته باشد، در چند روز ابتدایی عرضه سکه در سال جاری تعداد زیادی برای دریافت مراجعه نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه در چند روز اول ثبت‌نام‌ها به دلیل عدم اطلاع‌رسانی کافی یا عدم شناخت از این روش، استقبال چندانی نشد، گفت: اما پس از مدتی استقبال خوبی از پیش‌فروش سکه صورت گرفت و ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار سکه پیش‌فروش شد.

عضو هئیت مدیره بانک ملی افزود: ممکن است کسانی که برای دریافت سکه‌های پیش فروش شده مراجعه نکرده اند، در رزوهای بعد اقدام کنند که این موجب ازدحام در شعب خواهد شد.

وی تاکید کرد: کسانی که در تاریخ ۳۰ آذر سال گذشته ثبت‌نام‌کرده‌اند باید در تاریخ ۳۰ فروردین و ثبت‌نام‌کنندگان در تاریخ اول دی باید اول اردیبهشت برای دریافت سکه مراجعه کنند زیرا از مدت پیش‌فروش سکه حداقل باید چهار ماه گذشته باشد.

به گفته وی، عرضه سکه‌های پیش‌فروش شده مرحله اول طی یک ماه صورت خواهد گرفت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×