اخبار نساجی

بانک مرکزی مدیرعامل پیشنهادی بانک ایران زمین را نپذیرفت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بانک مرکزی مدیرعامل پیشنهادی بانک ایران زمین را نپذیرفت

هیات مدیره بانک ایران زمین، محمد ابراهیم مقدم نودهی را برای تصدی پست مدیریت عاملی این بانک به بانک مرکزی پیشنهاد داد.

به گزارش اعتبار، در پی تایید نشدن صلاحیت فنی حسین مهدوی نجم آبادی مدیرعامل کنونی بانک ایران زمین از سوی بانک مرکزی و قرار ندادن نام وی در فهرست مدیران تایید صلاحیت شده، هیات مدیره بانک ایران زمین گزینه دیگری را برای تصدی این پست به بانک مرکزی معرفی کرد.

بر اساس این گزارش، حسین مهدوی نجم آبادی مدیرعامل کنونی بانک ایران زمین از مدیران باسابقه و پیشین بخش نظارت بانک مرکزی است که مسوولان کنونی بانک مرکزی، صلاحیت وی را برای هدایت بانک ایران زمین تایید نکردند.

محمدرضا امیرحسنخانی رییس هیات مدیره بانک ایران زمین پیش از این در گفت و گو با اعتبار، کهولت سن را دلیل تایید نشدن صلاحیت فنی مهدوی نجم آبادی ذکر کرده بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بر این اساس، محمد ابراهیم مقدم نودهی عضو کنونی هیات مدیره بانک ایران زمین به عنوان مدیرعامل پیشنهادی به بانک مرکزی معرفی شده است تا در صورت تایید نهایی از سوی بانک مرکزی، به جای مهدوی نجم آبادی، سکان هدایت این بانک خصوصی را در دست بگیرد.

بر اساس این گزارش، در فهرست بانک مرکزی، محمد رضا امیرحسنخانی، حسن فدایی، محمد ابراهیم مقدم نودهی و رضا معمار اصفهانی به عنوان عضو هیات مدیره بانک ایران زمین تایید شده اند که امیرحسنخانی ریاست و فدایی نایب رییسی هیات مدیره را بر عهده دارند.

این گزارش حاکی است، مقدم نودهی پیش از این عضو هیات مدیره بانک دولتی تجارت بوده که پس از بازنشستگی به عضویت هیات مدیره بانک ایران زمین درآمده است.

بر اساس دستور بانک مرکزی، تمامی شعب و دارایی های موسسه مالی و اعتباری مولی الموحدین در طی یک دوره زمانی، به بانک ایران زمین منتقل خواهند شد که این مهم در حال انجام است.
بانک ایران زمین به تازگی مجوز پذیره نویسی شرکت تامین سرمایه ملت ایران زمین را با مشارکت بانک ملت از سازمان بورس اوراق بهادار دریافت کرده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×